اخبار داغ

کشف 50 قلم اموال مسروقه از خانه يک زن

کشف 50 قلم اموال مسروقه از خانه يک زن
سرهنگ علي قاسم پور رئيس پليس پيشگيري تهران از دستگيري خانمي که از شهروندان قاپزني مي کرد خبر داد و گفت: از مخفيگاه متهم 50 قلم انواع امسروقه از قبيل ساعت، طلا و تلفن همراه کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ " علي قاسم پور" رئيس پليس پيشگيري پايتخت در تشريح اين خبر بيان داشت: دوازدهم بهمن ماه ماموران عمليات کلانتري 138 جنت آباد در حال گشت زني در محدوده خيابان "جنت آباد شمالي" تهران بودند که گزارشي مبني بر قاپ زني طلا توسط يک خانم به دست ماموران کلانتري 138 رسيد.
وي گفت: ماموران سريعا به محل اعزام شده و با بررسي تصاوير ثبت شده توسط دوربين هاي مدار بسته موفق به شناسايي چهره متهم شدند .
اين مقام انتظامي با بيان اينکه در  بررسي هاي اوليه مشخص شد که  سارق به صورت پياده و با استفاده از غفلت مال باخته اموالش را قاپ زني   کرده است افزود: در رصد هاي اطلاعاتي هويت متهم شناسايي و مشخص شد که متهم سابقه دار مي باشد . 
سرهنگ قاسم پور  افزود: در ادامه بررسي هاي پليس مخفيگاه متهم شناسايي و پس  با اخذ حکم قضائي به مخفيگاه وي اعزام و ضمن دستگيري زن سارق در بررسي هاي بيشتر از اين مکان  50 قلم اموال به سرقت رفته از قبيل: طلا، تلفن همراه، ساعت و کفش و البسه به ارزش 3 ميليارد ريال کشف شد.
رئيس پليس پيشگيري پايتخت  به انتقال م تهم به مقر پليس  و اعتراف متهم به جرم ارتکابي اشاره کرد و در خاتمه ابراز داشت: کشف جزئيات پرونده و شناسايي مال باختگان در دستور کار قرار دارد. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه