اخبار داغ

دانشجوی مخترع اردبیلی در گفتگو با دانا:

رهنمودهای رهبری مانع از وابستگی علمی کشور است/جوانان ایرانی نباید از آینده بترسند

رهنمودهای رهبری مانع از وابستگی علمی کشور است/جوانان ایرانی نباید از آینده بترسند
دانشجوی مخترع اردبیلی گفت: رهنمودها و توصیه های رهبری است که دولتمردان را به سمت حمایت از جوانان و نخبگان کشور سوق می دهد و اگر این توصیه های پدرانه نباشد، استعدادهای داخل کشور از دست رفته و وابستگی علمی برای کشور به وجود خواهد آمد.

عرفان گنجی، دانشجوی مخترع اردبیلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه جوانان ایران با صرف فعل «می توانیم» بسیاری از قله های موفقیت را فتح خواهند کرد گفت: همه می دانیم در کشور به خاطر مسائل اقتصادی و تحریم ها، مشکلاتی وجود دارد ولی بزرگترین عاملی که در اراده برتوانستن موثر است، امید داشتن به آینده این کشور است.

بیشتر بخوانید...

قهرمانان ایران انگیزه پیشرفت من هستند/باید هر روز برای کشورمان افتخار جدیدی به ارمغان بیاوریم

وی با بیان اینکه ایران و مردم آن پتانسیل پیشرفت را دارا هستند چرا که به اراده های قوی اتکا دارند تصریح کرد: اگرچه در طول مسیر حرکت رو به جلو برخی افکار تلاش می کنند تا القا کنند که تلاش در ایران ثمری ندارد و باید برای موفقیت از کشور خارج شد عنوان کرد: بزرگترین مولفه در پیشرفت، اتکا به خود، امید به آینده و حمایت خانواده و حاکمیت آن هم نه صرفا حمایت های مادی بلکه حمایت های معنوی است که ما می توانیم را به عرصه عمل وارد می کند.

این دانشجوی مخترع با اشاره به اینکه جوانان این مرز و بوم باید ابتدا استعداد خود را شناسایی کرده و برای کشور نیازسنجی کنند گفت: باید ببینیم کشورمان در شرایط کنونی برای پیشرفت و رسیدن به قله های موفقیت به چه چیزی نیاز دارد تا متناسب با استعدادمان در آن مسیر حرکت کنیم.

گنجی با اشاره به اینکه رهنمودهای رهبر انقلاب همواره مانند حمایت های پدارانه برای همه مردم در کشور راهگشا است عنوان کرد: اگر حمایت های رهبری نباشد مسلماً بسیاری از راه ها به بیراهه کشیده می شود.

این دانشجوی مخترع گفت: رهنمودها و توصیه های رهبری است که دولتمردان را به سمت حمایت از جوانان و نخبگان کشور سوق می دهد و اگر این توصیه های پدرانه نباشد استعدادهای داخل کشور از دست رفته و وابستگی علمی برای کشور به وجود خواهد آمد.

گنجی خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی نباید از آینده بترسند زیرا ایران کشور قدرت هاست و جامعه ایرانی پتانسیل رسیدن به موفقیت را دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه