اخبار داغ

«تیتر یک» گزارش می‌دهد؛

کام فردیس با افتتاح بیمارستان «به‌آفرین» شیرین می‌شود

کام فردیس با افتتاح بیمارستان «به‌آفرین» شیرین می‌شود
همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح بیمارستان «به‌آفرین» فردیس کام مردم را شیرین می‌کند. ‌

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «تیتر یک»، کمبود سرانه‌های پزشکی و درمانی از‌ جمله مواردی است فردیس با آن همواره دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

فردیس با استاندارد‌های درمانی فاصله دارد و اغلب شهروندان برای رسیدگی به بیماری‌های خود راهی به جز مراجعه به کلانشهر کرج یا تهران را ندارند.

و اما همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار است بیمارستان «به‌آفرین» در فردیس افتتاح و مرهمی بر زخم مردم باشد.

یک شهروند فردیسی در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: افزایش سرانه درمانی فردیس کام مردم را شیرین می‌کند و مانع طی مسافت‌های طولانی می‌شود.

محمدی افزود: افتتاح بیمارستان آسایش و آرامش را برای مردم به ارمغان دارد و آنها با امنیت خاطر به درمان خود در محل سکونتشان ادامه می‌دهند.

بیمارستان «به‌آفرین» ١٢ طبقه دارد و عملیات ساخت آن از سال ٩٤ آغاز شده است، موضوعی که رئیس این مجموعه در گفتگو با خبرنگار ما به آن پرداخت.

تقوائی گفت: تمام تخصص‌ها برای بیمارستان «به‌آفرین» پیش‌بینی شده و در طبقه منفی یک آن بخش های تشخیصی استقرار پیدا کرده‌اند.

وی افزود: پزشکی هسته‌ای، رادیولوژی و آزمایشگاه از‌ جمله بخش‌های تشخیصی است که بیمارستان «به‌آفرین» به آن مجهز شده است.

رئیس بیمارستان «به‌آفرین» با اشاره به ایجاد بخش دیالیز، اظهار داشت: درمان‌های تخصصی اعم از گوارش، قلب، زنان و ریه در این مجموعه درمانی دنبال می‌شود.

و اما با افتتاح بیمارستان مذکور، تعداد تخت‌های بستری در فردیس به احتساب بیمارستان شهید سلیمانی به ۵٣٠ تخت بستری خواهد رسید.

پیش‌تر در دومین سفر استانی دولت به استان البرز با حضور رئیس‌جمهور، بیمارستان شهید سلیمانی پس از ١٢ سال انتظار مردم افتتاح رسمی شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه