اخبار داغ

مخالفت سرخ ها با جدایی سنگربان شماره یک؛

بیرانوند به پیشنهاد ترک ها نه گفت/ گلر ملی پوش پرسپولیس می ماند

بیرانوند به پیشنهاد ترک ها نه گفت/ گلر ملی پوش پرسپولیس می ماند
علیرضا بیرانوند به پیشنهاد باشگاه آدنا اسپور ترکیه نه گفت ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس با جدایی بیرانوند مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان شمار یک تیم ملی ایران در رقابتهای جام ملتهای آسیا همانند تیم ملی عملکردی پر فراز و نشیب داشت اما نمایش رو در بزنگاه ها به اندازه ای درخشان بود که در پایان جام با یک پیشنهاد خارجی دندان گیر روبرو شود. باشگاه آدنا اسپور ترکیه با ارسال درخواستی به باشگاه پرسپولیس خواستار به خدمت گیری این گلر ملی پوش شد.

برای پرسپولیس که در فصل جاری به غیر از بیرانوند هیچ دروازه بان مهم و درجه یکی ندارد و حتی برای ذخیره او از گلرهای تیم های پایه به عنوان گلر شماره 2 استفاده می کند، جدایی بیرانوند می توانست یک ضایعه بزرگ باشد.

با این وجود باشگاه پرسپولیس با جدایی بیرانوند و پیوستن وی به آدنا اسپور ترکیه مخالفت کرد.

این بازیکن از آدنا اسپور ترکیه پیشنهاد داشت ولی شب گذشته بعد از بازگشت  سنگربان تیم ملی به ایران بلافاصله درویش مخالفت خود را با جدایی  این بازیکن اعلام کرد.

به این ترتیب بیرانوند در جمع سرخپوشان باقی ماند.

البته بیرانوند با وجود پیشنهاد مالی بسیار خوب تیم ترکیه ای خودش هم تمایلی به جدایی نداشته و اعلام کرده به خاطر هواداران تیم قصد جدایی ندارد و باشگاه هم از وی بابت این حسن نیت بیرانوند تشکر کرده است.

در همین رابطه مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند درباره پیشنهاد باشگاه آدانا دمیر اسپور ترکیه به بیرانوند اظهار داشت: باشگاه ترکیه‌ای یک پیشنهاد خوب به بیرانوند داده بود اما طبق صحبتی که با علیرضا داشتم، او گفت به‌خاطر شرایطی که پرسپولیس دارد و این‌که این تیم در خط دروازه با کمبود بازیکن مواجه است، در نیم‌فصل به جایی نمی‌رود و در خدمت پرسپولیس خواهد ماند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه