اخبار داغ

دستگیری سارقان لوازم خودرو با 5 فقره سابقه سرقت

دستگیری سارقان لوازم خودرو با 5 فقره سابقه سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده "خاورشهر" و کشف پنج پرونده سرقت، خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ "محمد قاسم طرهانی"  گفت: با اعلام شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودروهایشان در "خاورشهر"، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ويژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 177 این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط های خودروهای پارک شده، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب واقدام به سرقت  محتویات داخل و قطعات خودروها می کنند. 
این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: ماموران کلانتری خاورشهر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت در شب گذشته مشخصات و مخفیگاه 2 متهم را که دارای سابقه بود، شناسایی کردند.
وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه، هر 2 را دستگیر و در بازرسی از محل نیز تعدادی اموال مسروقه شامل؛ پنج  حلقه رینگ و لاستیک، پنج عدد آچار چرخ و جک، سه عدد آمپلی فایر و 44 عدد باند کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری تصريح کرد: متهمان سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به پنج فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرده و تا کنون همه شاکیان شناسایی شده اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه