اخبار داغ

روایت سرمربی تیم ملی تکواندو زنان از فجرکاپ؛

مداح: سطح تکواندوکاران به هم نزدیک شده؛ تکواندو به شدت سخت شده است

مداح: سطح تکواندوکاران به هم نزدیک شده؛ تکواندو به شدت سخت شده است
سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان گفت: سطح فنی ورزشکاران به هم نزدیک شده است و مانند گذشته ها نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان در ارتباط با سطح برگزاری رقابت های بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش زنان اظهار داشت: در بعضی از اوزان تعدادی از شرکت کنده هایی که از کشورهای خارجی ثبت نام کردند متاسفانه در وزن کشی شرکت نکردند و برای ما مهم بود که تعداد کشور های خارجی شرکت کننده بیشتر از 4 کشور باشد، که در بعضی اوزان این امر عملی نشد ، اما سطح کیفی مسابقات در این دو روز بسیار بالا بود .

وی افزود: تعدادی از ملی پوشان در این مسابقات حاضر نبودند اما بسیاری جوانان و نوجوانانی که مسابقات آن ها را در این 2 روز مشاهده کردیم ورزشکاران بسیار با انگیزه ای هستند و بازی های جذابی را برگزار کردند و البته هر 4 سکو نیز روز گذشته به ورزشکاران کشورمان رسید که افتخار مهمی بود.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: تمامی این ورزشکاران، افرادی بودند که دفعات ممختلف در اردوهای تیم ملی حضور داشته و در رقابت های انتخابی شرکت کرده بودند و به طور کلی همه آن ها را می شناسیم، موضوعی که به شدت شاخص بود آن است که تمامی ورزشکاران ما از لحاظ فنی رو به جلو بوده اند و پیشرفت خوبی داشتند.

وی ادامه داد: سطح فنی ورزشکاران به هم نزدیک شده و مانند گذشته ها نیست که بتوان به راحتی پیش بینی کرد که کدام ورزشکار فینالیست می شود و اکنون نمی توان حدس زد و بازی ها به شدت سخت شده است.

مداح تاکید کرد: حتی 2 ملی پوش ما ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده هم که در این رویداد ها شرکت می کنند، خودشان می دانند به هیچ وجه خصوصا مقابل رقیبان ایرانی شان  کار آسانی را ندارند و نباید  ورزشکاری را دست کم بگیرند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان در ارتباط با شرایط برگزاری این مسابقات عنوان کرد: برگزاری مسابقات تا به امروز بسیار خوب بود و حقیقتا در این مدت نظم برگزرای بازی ها بر اساس زمان هایی که مشخص شده است به درستی انجام شد و در کل همه چیز منظم بود و اینکه توانستند کنترل همه چیز را داشته باشند می توان گفت میزبانی خوبی را از طرف کشورمان شاهد بودیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه