اخبار داغ

غیبت ستاره ایرانی برابر توپچی ها؛

لیگ قهرمانان اروپا| طارمی غایب بزرگ پورتو مقابل آرسنال/ مصدومیت علیه مهدی

لیگ قهرمانان اروپا| طارمی غایب بزرگ پورتو مقابل آرسنال/ مصدومیت علیه مهدی
مهاجم ایرانی به دلیل مصدومیت بازی مهم پورتو در برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پورتو در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آرسنال برود. در دیدار دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان آرسنال انگلیس است.

اما در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده به دیدار رفت خود با این تیم، با یک اتفاق ناگوار رو به رو شده. رسانه‌های معتبر پرتغالی خبر داده اند مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو نمی‌تواند تیمش را برای جدال با توپچی‌های لندنی همراهی کند.

ظاهرا مهدی طارمی به دلیل مصدومیت از ناحیه اداکتور ران پای راست، قادر به همراهی تیمش در بازی با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود.

مهاجم ایرانی با نظر کونسیسائو در بازی اول هفته پورتو در لیگ پرتغال در برابر استرلا آمادورا به میدان نرفت تا استراحت کند و خودش را آماده بازی با آرسنال کند اما آسیب دیده و به همین خاطر نمی‌تواند در بازی با آرسنال به میدان برود. مصدومیت مهدی طارمی از سوی باشگاه پورتو تأیید شده و در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

طارمی 31 ساله با ثبت 10 گل و 6 پاس گل از 25 مسابقه‌ای که در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده، بهترین بازیکن ایرانی از این حیث به شمار می‌آید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه