اخبار داغ

بیوگرافی کامل آیسان اسلامی

بیوگرافی کامل آیسان اسلامی
آیسان اسلامی یکی از شاخ‌های مجازی که با ورود خود به اینستاگرام، کودتا به پا کرد. او دوران کودکی خوبی نداشت، ولی از همان زمان‌ها به مشهور شدن فکر می‌کرد. البته همیشه می‌گوید، فکر نمی‌کردم تا این حد معروف شوم. این روزها وقتی در اکسپلور اینستاگرام مشغول دیدن پست‌های پیج‌های مختلف هستید، ویدئوهای زیادی را می‌بینید که بخش‌هایی از حرف‌های او را نشان می‌دهند. اگر شما هم می‌خواهید با این چهره معروف اینستاگرامی بیش‌تر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیسان اسلامی یکی از شاخ‌های مجازی که با ورود خود به اینستاگرام، کودتا به پا کرد. او دوران کودکی خوبی نداشت، ولی از همان زمان‌ها به مشهور شدن فکر می‌کرد. البته همیشه می‌گوید، فکر نمی‌کردم تا این حد معروف شوم. این روزها وقتی در اکسپلور اینستاگرام مشغول دیدن پست‌های پیج‌های مختلف هستید، ویدئوهای زیادی را می‌بینید که بخش‌هایی از حرف‌های او را نشان می‌دهند. اگر شما هم می‌خواهید با این چهره معروف اینستاگرامی بیش‌تر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

نگاهی کوتاه به زندگی آیسان اسلامی

آیسان اسلامی چلندر نام واقعی شخصیت محبوب اینستاگرامی است که طرفدارانش او را با نام‌های آیسی، پسر شاه، کودتاگر و... صدا می‌کنند. در سال 1367 بود که در روستایی به نام چلندر از روستاهای شهر نور مازندران به دنیا آمد. آیسان تا دوران نوجوانی در ایران زندگی می‌کرد و اکنون چند سالی است که بعد از مهاجرت به آمریکا در شهر هیستون این کشور اقامت دارد.

سال تولد

26 دی ماه 1367

محل تولد

روستای چلندر در نوشهر مازندران

تخمین سرمایه

10 میلیون دلار

قد

193 سانتی‌متر

وزن

93 کیلوگرم

محل سکونت

هیستون آمریکا

سال مهاجرت

2013

نام پدر

قدیر

تاریخ فوت مادر

30 مرداد 1402

تعداد خواهران و برادران

یک برادر ناتنی

وضعیت تاهل

مجرد

شغل

خرید و فروش ملک و خودرو

 

معرفی پدر و مادر آیسان اسلامی و ماجرای جدایی

قدیر نام پدر آیسان است که زندگی موفقی با همسر خود نداشت. به همین دلیل در سن 10 سالگی آیسان، پدر و مادر او از هم جدا شدند و از همان زمان، مادر خود را ندید. خیلی از طرفداران، آیسان را به نام پسر قدیر می شناسند. او همیشه از پدر خود به عنوان مردی خوش قلب و مهربان یاد می‌کند. قدیر تلاش می‌کرد بر خلاف زندگی مشترک خود، رابطه پدر و فرزندی خوبی با آیسان داشته باشد. نصرت اسلامی یعنی پدربزرگ آیسان، ارث خوبی برای پسر و نوه خود به جا گذاشت. به همین دلیل قدیر هیچ تلاشی برای شروع کسب‌وکار خود نکرد و هر روز در خانه بیکار بود. پدر آیسان هنوز هم در ایران زندگی می‌کند و مثل همان موقع‌ها به مواد مخدر اعتیاد دارد. علیرغم اینکه آیسان به پدر خود علاقه زیادی داشته، همیشه از او ناراحت است که چرا اجازه نداد تا مادر خود را ببیند. سرانجام در روز سی مرداد ماه 1402 بود که آیسان در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد مادرش بر اثر سکته مغزی فوت کرده است. به همین دلیل چند روزی در اینستاگرام فعالیت نکرد و از طرفداران خود خواست که به او تسلیت نگویند. اگر شما هم صفحه پسر قدیر را دنبال کرده باشید، استوری‌هایی از پدر او را در آمریکا دیده‌اید که برای دیدار با آیسان به این کشور سفر کرده بود.

کودکی آیسان اسلامی چگونه گذشت؟

آیسان اسلامی کودکی خود را بدون مهر مادری گذراند و همیشه از این موضوع ناراحت است. او دوران کودکی همراه با عمو و زن عموی خود زندگی می‌کرد. همچنین بارها برای پدر خود و دوستان او هروئین جابه‌جا کرده است. به‌گونه‌ای که در دوران کودکی، 125 کیلوگرم هروئین را یکجا دیده بود.

چرا آیسان اسلامی تحصیل را کنار گذاشت؟

آیسان دوران مدرسه را نتوانست به خوبی بگذارند. از طرفی معلم‌ها با او رفتار خوبی نداشتند و به همین دلیل از کلاس درس و تحصیل دلسرد شد. از طرف دیگر، تمامی افراد حاضر در کلاس، چندین سال از او بزرگ‌تر بودند. او درباره دوران مدرسه خود تعریف می‌کرد یک روز یکی از دانش‌آموزان که 40 سال سن داشت، حشیش می‌کشید و معلم چیزی به او نمی‌گفت. تمام این موارد باعث شدند که آیسان ترک تحصیل کند.

حضور آیسان اسلامی در شبکه‌های اجتماعی

تمام مردم آیسان اسلامی را از پیج اینستاگرام او می‌شناسند. چهره معروف اینستاگرامی که ورودی طوفانی به اینستاگرام داشت و بعد از آن هم به شبکه‌های اجتماعی دیگر وارد شد. از آنجایی که آیسان اسلامی، یک چهره معروف و پرطرفدار است، احتمالا اکانت‌های جعلی و دروغین زیادی را از او می‌بینید. در ادامه آدرس اصلی صفحات این شاخ مجازی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف معرفی می‌کنیم.

اینستاگرام

از اسفند ماه 1401 بود که آیسان اسلامی وارد فضای اینستاگرام شد. او توانست در کم‌تر از 1 سال دنبال‌کنندگان خود را به آمار میلیونی برساند. در حال حاضر با انتشار 415 پست حدود 2/7 میلیون فالوور دارد. در صورت مشاهده پیج اینستاگرامی آیسان با آیدی aisan_eslami ویدئوهایی حاوی الفاظ رکیک می‌بینید. اما دقیقا همین ویدئو ها، صمیمیت او با مردم و انتشار پست و استوری از روزمرگی‌ها باعث شده طرفداران وی هر روز، بیش‌تر و بیش‌تر شوند.

یوتیوب

تا چند وقت پیش آیسان هیچ اکانتی در یوتیوب نداشت. ولی با گذاشتن لینک صفحه یوتیوب در بیو اینستاگرام می‌توان فهمید که وارد فضای این شبکه اجتماعی هم شده است. آیسان اکنون با انتشار 48 ویدئو در کانال یوتیوب خود، 52/7 هزار دنبال کننده دارد. کانال اصلی یوتیوب آیسان، Aisaneslami1987 است.

آهنگ‌های آیسان اسلامی

یکی از دلایل محبوبیت آیسان اسلامی میان طرفدارانش، همکاری با خواننده‌های محبوب است. همچنین خواننده‌های زیادی برای این چهره معروف اینستاگرامی آهنگ خواندند. آهنگ‌های آیسان اسلامی شامل موارد زیر هستند:

  • آهنگ اوه (همکاری آیسان اسلامی با حسین تهی)

  • آهنگ ژیپ ژاپ کودتاگر بوشه (علیرضا رحیم پور)

  • آهنگ پسر شاه (ماهان خادمی)

  • آهنگ پسر قدیر (علیرضا رحیم پور)

فعالیت‌های ورزشی و علاقه به بدنسازی

فعالیت‌های ورزشی و بدنسازی، پایه ثابت زندگی آیسان اسلامی است. به‌گونه‌ای که با دنبال کردن پیج او متوجه علاقه آیسان به ورزش می‌شوید. او بخشی از روز را به ورزش اختصاص می‌دهد و آن را به‌صورت پست یا استوری منتشر می‌کند. علاوه بر بدنسازی می‌توانید تعدادی از پست‌های آیسان را ببینید که در روزهای برفی، ورزش اسکی در برف را انجام می‌دهد. این بلاگر معروف اینستاگرامی با منتشر کردن استوری‌های ورزشی این پیغام را به دنبال‌کنندگان خود می‌رساند که ورزش را به بخشی مهم و جدایی‌ناپذیر از زندگی خود تبدیل کنند. او مصرف مکمل‌ها و قرص‌های ورزشی را به مقدار خیلی کم به جوانان پیشنهاد می‌دهد. در استوری‌های ورزشی آیسان می‌توانید تتوهای مختلفی را روی بدن او ببینید که خودش می‌گوید هر کدام معنا و مفهوم خاصی دارند.

ارتباط آیسان اسلامی با شاه ایران

یکی از اصطلاحات معروفی که از زبان این چهره معروف اینستاگرامی می‌شنوید، "پسر شاه باشه؟؟" است. با گفتن این اصطلاح خیلی از کاربران فکر می‌کنند که آیسان واقعا جزو نوادگان شاه بوده و اجداد او ریشه در خاندان شاهنشاهی دارند. در صورتی که این عبارت فقط یک اصطلاح برای تعامل بهتر با مخاطبان است و واقعیت ندارد. از آن اصطلاحاتی که تا ابد در ذهن مخاطب باقی می‌ماند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه