اخبار داغ

رئیس اداره مهندسی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

راه رشد را در مهندسی نیروی زمینی ارتش شاهد هستیم

راه رشد را در مهندسی نیروی زمینی ارتش شاهد هستیم
سردار سرتیپ دوم حسین موسوی با تاکید بر اینکه راه رشد را در مهندسی نیروی زمینی ارتش شاهد هستیم، گفت: اتفاقات بسیار خوبی با هدف گذاری طرح‌های لبیک در نیروی زمینی ارتش و در جهت تقویت بنیه دفاعی و معیشت با حضور امیر سرتیپ حیدری افتاده و شاهد پیشرفت‌ها و طرح‌های برنامه‌ریزی شده خوبی هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ دوم حسین موسوی رئیس اداره مهندسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در اولین جشنواره مهندسی در حوزه ساخت و ساز مسکن، پادگان‌ها و سازه‌های مختلف با اشاره به اینکه همه ما باید کارهای نیکی از خود بجای بگذاریم تا همانند دانشمندان بزرگ از ما به خوبی یاد شود، اظهار کرد: سیاست‌ها و راهبرد‌هایی در نیرو‌های مسلح داریم که باید مبنا و الگوی ما قرار گیرد.

وی ادامه داد:  در آیات و روایات مختلفی داریم که باید همیشه به سمت نو شوندگی و تکامل حرکت کنیم؛ لذا باید آیات الهی را الگوی خود در زندگی قرار دهیم و همواره در جهت رشد و تکامل و توسعه گام برداریم.

رئیس اداره مهندسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه راه رشد را در مهندسی نیروی زمینی ارتش شاهد هستیم، افزود: اتفاقات بسیار خوبی با هدف گذاری طرح‌های لبیک در نیروی زمینی ارتش و در جهت تقویت بنیه دفاعی و معیشت با حضور امیر سرتیپ حیدری افتاده و شاهد پیشرفت‌ها و طرح‌های برنامه‌ریزی شده خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه باید نظارت قوی داشته و کاری کنیم که آیندگان از ما الگو بگیرند، تصریح کرد: سیاست گذاری‌های هدف گذاری  باید به سمت و سوی هوش مصنوعی هدایت و باید در حوزه‌های مختلف به سمتی برویم که بتوانیم از هوش مصنوعی استفاده کنیم. 

سردار سرتیپ دوم موسوی افزود: نیروی زمینی ارتش دارای ظرفیت بالایی است و قطعا این توان را دارد تا کمک کند که یک آیین نامه مرجع در نیرو‌های مسلح داشته باشیم.

رئیس اداره مهندسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در اداره مهندسی نیرو‌های مسلح شورایی را در تعامل با دانشگاه دفاع ملی با عنوان شورای تحول هوشمندانه راهبردی لجستیک ایجاد کردیم، یادآور شد: یکی از کارگروه‌های شورای تحول هوشمندانه راهبردی لجستیک، کارگروه مهندسی است که باید به صورت هوشمندانه به آن ورود کرده و با ایجاد تحول، سیستم خود را از حالت سنتی کاری خارج کنیم تا وارد یک عرصه جدید و تحولی شویم تا بتوانیم کار‌ها را بهبود داده و چرخه کنترل و نظارت را ارتقاء دهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه