اخبار داغ

شهادت صدها فلسطینی؛

افزایش شمار نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در غزه/ پایان محاصره مجتمع بیمارستانی الشفاء

افزایش شمار نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در غزه/ پایان محاصره مجتمع بیمارستانی الشفاء
منابع خبری صبح امروز دوشنبه از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از اطراف مجتمع بیمارستان الشفاء در شهر غزه و شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی و تخریب کامل ساختمان های این مجتمع خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛  شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد که مجتمع بیمارستانی الشفاء در شهر غزه هدف تخریب کامل ارتش رژیم صهیونیستی در طول دو هفته محاصره آن قرار گرفته است و با عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از اطراف آن، پیکرهای دهها شهروند فلسطینی در خیابان ها و محوطه ساختمان های اطراف بیمارستان مشاهده می شود.

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه اذعان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ شهروند فلسطینی را در طول دو هفته محاصره مجتمع بیمارستانی الشفاء به شهادت رسانده و ۹۰۰ شهروند دیگر را بازداشت کرده و با خود برده است.

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی دیگر این رژیم در جریان نبرد با مبارزان مقاومت در غزه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی وابسته به گردان ۷۷ در جریان درگیری های جنوب غزه کشته شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شمار نظامیان کشته شده ارتش این رژیم به ۶۰۰ نفر افزایش یافته است.

منابع صهیونیست بیان کردند که از این میان ۲۶۴ نظامی از شروع عملیات زمینی در غزه کشته شده اند.

پیش از این نیزارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۳ هزار و ۱۶۰ افسر و نظامی این رژیم از زمان شروع جنگ اشاره و اعلام کرده بود که ۱۵۲۳ نفر از آنها در جریان حمله زمینی به غزه زخمی شده اند.

چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش این رژیم در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه