اخبار داغ

گزارش دانا از نشست خبری وعده صادق در آینه هنر؛

ارزیابی نگاه مردم به عملیات افتخارآمیز وعده صادق از دیدگاه هنری

ارزیابی نگاه مردم به عملیات افتخارآمیز وعده صادق از دیدگاه هنری
مسئول سازمان بسیج هنرمندان گفت: هدف از برگزاری این رویداد «وعده صادق در آینه هنر» این است که ارزیابی کنیم هنرمندان نسبت به عملیات وعده صادق چه دیدگاهی دارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش زینال خیری، مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور صبح امروز (۲۳ اردیبهشت) در نشست خبری که با موضوع رویداد ملی «وعده صادق در آینه هنر» برگزار شد، با بیان اینکه بسیج هنرمندان متعلق به همه‌ دوستان هنرمند و خبرنگاران است، گفت: در جریان رویداد ملی «وعده صادق در آینه هنر» بخش‌هایی همچون شعر، عکس‌نوشته، متن ادبی کوتاه، ادبیات داستانی کوتاه، پوستر و تصویرسازی، گرافیک متحرک، کاریکاتور،  حروف‌نگاری و سرود، در نظر گرفته شد.

گزارش تصویری/ نشست خبری رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر

وی هدف اصلی ما از راه‌اندازی رویداد ملی «وعده صادق در آینه هنر» این است که ارزیابی کنیم مردم نسبت به عملیات وعده صادق چه نگاه و دیدگاهی دارند، افزود: امیدواریم بتوانیم رویداد «وعده صادق در آینه هنر» را در نهایت صحت و سلامت برگزار کنیم.

زینال خیری، دلیل اصلی خیزش دانشجویان سراسر جهان را عملیات وعده صادق دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با عملیات پیروزمندانه وعده صادق نشان داد که تهدیدهای دشمن صهیونیستی تو خالی است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آن چیزی نیست که امپراطوری رسانه‌ای غرب از آن تعریف می‌کند، گفت: عملیات افتخارآمیز وعده صادق، دست دشمن صهیونیستی را رو کرد.

وی تاکید داشت: سازمان بسیج هنرمندان کشور با همراهی معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین و بنیاد روایت؛ رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر را با هدف بازنمایی عظمت و شکوه سیلی محکم ملت ایران به رژیم صهیونیستی برگزار می‌نماید.

به گزارش راه دانا؛ با توجه به استقبال و درخواست هنرمندان برای شرکت در رویداد ملی وعده صادق در آینه هنر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد تا پایان روز سوم خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار به رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند. https://basijhonarmandan.ir/festival/67358

قالب‌های هنری، رسانه‌ای رویداد شامل: عکس‌نوشته، پوستر و تصویرسازی، گرافیک متحرک، کاریکاتور، شعر، متن ادبی کوتاه، حروف‌نگاری و سرود است.

بخشی از سخنان مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور در این نشست:

گزارش تصویری/ نشست خبری رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه