اخبار داغ

اسماعیلی:

اقتصاد دریایی ما به پشتوانه دریادلان ایرانی دارای امنیت است

اقتصاد دریایی ما به پشتوانه دریادلان ایرانی دارای امنیت است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اقتصاد دریایی ما به پشتوانه این سفیدپوشان دریادلان ایرانی دارای امنیت است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم سالروز بزرگداشت غرور آفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: بحمدالله امیر ایرانی فرمانده موفقی هستند و این تاریخ‌سازی در دوره ایشان شکل گرفت، این افتخار را داشتیم در شورای فرهنگ عمومی این نامگذاری را در تقویم به ثبت رسانیم.

وی افزود: با وجود آنکه اکثر کاروان‌های دریایی همواره دچار مشکل دزدان دریایی می‌شوند اما اقتصاد دریایی ما به پشتوانه این سفیدپوشان دلیر دارای امنیت است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر فرهنگ بیان کرد: این افتخار بزرگ برای کسی متصور نبود، ۸ ماه دریانوردی بدون توقف و ثبت رکوردی بی‌نظیر را در بلندای قدرت‌های محدود جهانی قرار داد. این روحیه توانستن را که زنان و مردان این سرزمین قادرند تمام موفقیت‌ها را نصیب خودشان کنند، امام راحل ما بنیان نهادند، در حالی‌که پیش از آن در دوران قاجاریه و پهلوی وابستگی‌هایی ناشی از مدیران نالایق وجود داشت اما در بخش‌های مختلف، انقلاب اسلامی همه ناممکن‌ها را ممکن کرد و امروز موفقیت‌های بزرگی اتفاق افتاد.

شب عملیات وعده صادق برای همیشه ثبت شده است

اسماعیلی با تأکید بر اینکه شب عملیات وعده صادق برای همیشه ثبت شده است، گفت: ده‌ها کشور سپر دفاعی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کردند در صورتیکه ایران نیز اعلام کرده بود قصد تنبیه رژیم صهیونیستی را دارد و همه آماده بودند و جلوی چشم همه جهانیان نشان دادند که قدرت رژیم صهیونیستی پوشالی است.

وی ادامه داد: نسل‌های آینده از این روزها از شب وعده صادق و ۲۷ اردیبهشت یاد خواهند کرد و قصه‌ها می‌گویند و می‌خوانند و به آن می‌بالند، این خاصیت تاریخ‌سازی است.

وزیر فرهنگ در پایان تاکید کرد: از همه شما سفیدپوشان تشکر می‌کنیم چراکه حس غرور را در ملت شکل دادید، امیدواریم این غرورآفرینی‌ها و تاریخ‌سازی‌ها ادامه داشته باشد و در حوزه‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای برای روایت دقیق این حماسه ها در خدمت شما خواهیم بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه