اخبار داغ

برای اولین بار در ایران آزمون بورسیه دانشگاه های مدیپول برگزار می شود

برای اولین بار در ایران آزمون بورسیه دانشگاه های مدیپول برگزار می شود
بر اساس خبر اعلام شده در آرتان بورس تاپ: آزمون بورسیه دانشگاه مدیپول استانبول و دانشگاه مدیپول آنکارا، برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود. آزمونی که هدف آن حمایت از دانشجویان سخت‌کوش و فعال برای تحصیل راحت و آسان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس خبر اعلام شده در آرتان بورس تاپ: آزمون بورسیه دانشگاه مدیپول استانبول و دانشگاه مدیپول آنکارا، برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود. آزمونی که هدف آن حمایت از دانشجویان سخت‌کوش و فعال برای تحصیل راحت و آسان است.

آزمون بورسیه، میانبری به سوی تحصیل رایگان

بنابر اطلاعات گفته شده، در این آزمون داوطلبان باید به سؤالات هوش، ریاضی و هندسه، پاسخ دهند و با توجه به نمره‌ای که دریافت می‌کنند از بورسیه 25 و 15 درصدی بهره‌مند خواهند شد. در این سایت اعلام شده، مهلت ثبت نام تا روز 1 خرداد 1403 و زمان برگزاری آزمون روز 4 خرداد 1403 است.

دانشگاه های مدیپول، انتخاب هوشمندانه برای آینده‌ای موفق

در سال 2009، بنیاد آموزش و سلامت مدیپلیتان، دانشگاه مدیپول استانبول را تأسیس کرد. این دانشگاه با کسب افتخارات متعدد و برخورداری از تأیید وزارت بهداشت ایران، به عنوان یکی از برترین مؤسسه‌های آموزش عالی در ترکیه شناخته می‌شود.

دانشگاه مدیپول استانبول، جایگاهی مناسب برای دانشجویان است تا ضمن تحصیل در محیطی علمی و پویا، تجربه‌ای منحصر به فرد از تحصیل در اروپا، آمریکا و کانادا را نیز دریافت کنند.

در سال 2018، بنیاد آموزش، بهداشت، علم و تحقیقات ترکیه دانشگاه مدیپول آنکارا را تأسیس کرد. این دانشگاه با اعتبار جهانی بالا و مدرک مورد تأیید دانشگاه‌های اروپا، مقصد تحصیلی ایده‌آل برای دانشجویانی است که به دنبال فراگیری علم در سطح بین‌المللی هستند.

دروس رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه‌ها به دو زبان ترکی و انگلیسی ارائه می‌شود. دانشگاه‌های مدیپول به امکانات آموزشی مدرن و به‌روز مجهز هستند که به دانشجویان کمک می‌کند تا با کیفیت بالا به یادگیری بپردازند. همچنین وجود خوابگاه در این دانشگاه‌ها زندگی آسان و امنی را برای دانشجویان فراهم ساخته است.

متقاضیان و علاقه‌مندان شرکت در آزمون برای دریافت اسامی رشته‌ها و کسب اطلاعات بیشتر به خبر «آزمون بورسیه دانشگاه های مدیپول برای اولین بار در ایران» مراجعه نمایند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه