اخبار داغ

بهترین دوره آموزش IELTS در کوتاهترین زمان+ آزمون ماک آیلتس

بهترین دوره آموزش IELTS در کوتاهترین زمان+ آزمون ماک آیلتس
دوره آیلتس مجموعه جردوی یکی از بهترین دوره های آموزش آیلتس در تهران و کرج و مشهد است که به کمک آن میتوانید آزمون آیلتس را با نمره بالایی قبول شوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دوره آیلتس مجموعه جردوی یکی از بهترین دوره های آموزش آیلتس در تهران و کرج و مشهد است که به کمک آن میتوانید آزمون آیلتس را با نمره بالایی قبول شوید. آزمون آیلتس به عنوان یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی در دنیا شناخته می‌شود و در بسیاری از دانشگاه‌ها و موسسات معتبر خارجی، داشتن مدرک آیلتس را به عنوان یکی از شرط‌های ورودی قرار داده‌اند. همیشه وقتی اسم آزمون آیلتس را می‌شونیم ناخودآگاه یاد مهاجرت کاری یا تحصیلی میافتیم. زیرا اولین شرط برای مهاجرت تحصیلی و کاری، قبولی در آزمون آیلتس است.

بهترین کار برای موفقیت در آزمون آیلتس، ثبت نام دوره آیلتس است تا بتوانید با کمک اساتید مجرب، تمرینات اختصاصی و اصولی را دریافت کنید و با آمادگی بهتری در آزمون شرکت کنید. این آزمون حدودا در 110 کشور جهان برگزار می‌شود. پس از گذراندن دوره آیلتس و قبول شدن در این آزمون به راحتی می‌توانید برای مهاجرت تحصیلی و یا کاری اقدام کنید. در دوره آیلتس با توجه به تمریناتی که بصورت روزانه انجام میدهید، پس از مدتی میتوانید به راحتی خود را برای آزمون آماده کنید و با آرامش بهتر در آزمون حضور داشته باشید.

ثبت نام دوره IELTS

دوره آیلتس - دوره IELTS

آموزش زبان انگلیسی یکی از نیازهای مهم در زندگی هر فردی است. مخصوصا اگر قصد زندگی در یک کشور خارجی زبان را داشته باشید، داشتن مدرک آیلتس میتواند امتیاز بسیار خوبی برای شما باشد. پس از گذراندن دوره آیلتس و موفقیت در آزمون آیلتس میتوانید شانس خود را برای مهاجرت به کشورهای دیگر افزایش دهید.

سیستم نمره دهی آزمون آیلتس از 0 تا 9 محاسبه می‌شود. درواقع هیچ نمره‌ای به عنوان نمره‌ی حداقلی و نمره قبولی در نظر گرفته نشده است و معیار ثابتی وجود ندارد. اما معمولا در اکثر دانشگاه‌های معتبر خارجی نمره 6 به بالاتر را قبول دارند. به همین علت شما پس از شرکت در دوره آیلتس باید تمام تلاش خود را بکنید تا حداقل نمره 6 را بدست آورید.

البته این را در نظر بگیرید که با نمره کمتر از 6 هم می‌توانید در دانشگاه خارجی وارد شوید. اما هرچه نمره شما بالاتر باشد، فرصت‌های بهتری نصیب شما می‌شود. به همین علت سعی کنید در طول دوره IELTS با اساتید خود مشورت کنید و برنامه ریزی خوبی داشته باشید تا بتوانید در آزمون IELTS نمره خوبی بگیرید و بتوانید در دانشگاه‌های خوبی وارد شوید.

آموزش آیلتس

یکی از مزیت‌های دوره آیلتس، ارتباط با اساتید متخصص در زمینه آموزش آیلتس است تا بتوانید با کمک آن‌ها نقاط ضعف خود را به خوبی تشخیص دهید و برای حل آن‌ها بهترین تصمیم را بگیرید. حضور در دوره IELTS به شما کمک میکند که با انجام تمرینات حرفه‌ای و اصولی، سطح آگاهی خود را به مرور زمان افزایش دهید و با آمادگی کامل در آزمون آیلتس شرکت کنید.

مدت زمان دوره آیلتس، بستگی به توانایی و شرایط خودتان دارد. برای مثال چنانچه در طول دوره IELTS بتوانید تمرینات خود را به خوبی انجام دهید و مشکلات خود را با استاد خود درمیان بگذارید، میتوانید سریع‌تر نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و به زودی آن‌ها را حل کنید و آموزش آیلتس را سریع‌تر طی میکنید.

همچنین میتوانید برای یادگیری سریع دوره IELTS، تمرینات اضافه‌تری انجام دهید و غیر از تمریناتی که از استاد خود دریافت میکنید، از منابع دیگری نیز برای آموزش بیشتر استفاده کنید. اما قبل از استفاده از منابع مختلف، درمورد آن‌ها با اساتید خود مشورت کنید تا از منابع نامعتبر و نادرست، آموزش‌های اشتباه را دریافت نکنید.

آزمون ماک آیلتس

آزمون ماک آیلتس یک نوع آزمون آموزشی برای تعیین سطح زبان آموزان قبل از آزمون اصلی آیلتس است. آزمون ماک آیلتس بهترین روش برای ارزیابی اشخاص قبل از آزمون اصلی است. بسیاری از افراد پس از ثبت نام دوره آیلتس، برای ارزیابی خود، در آزمون ماک ثبت نام میکنند تا بتوانند بخوبی از شرایط خود باخبر شوند. آزمون ماک آیلتس با همان شرایط و جدیت آزمون آیلتس برگزار می‌شود و شما میتوانید به خوبی خود را در شرایط آزمون اصلی قرار دهید و استرس خود را کم کنید و در امتحان اصلی با اعتماد به نفس و آرامش خوبی نتیجه دلخواه را بگیرید. با توجه به هزینه‌های زیاد آزمون آیلتس، بهترین کار پس از آموزش آیلتس، شرکت در آزمون ماک است تا بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی تشخیص دهید.

ثبت نام دوره آیلتس

همانطور که گفتیم، داشتن یک مشاور خوب کمک زیادی در دوره IELTS به شما میکند و باعث میشود که از مسیر آموزشی لذت ببرید. موسسه زبان جردوی با بیش از 20 سال سابقه آموزش زبان انگلیسی و کسب تندیس مدیریت مشتری مداری و رضایتمندی مشتری از نهاد ریاست جمهوری، آماده است تا مشاوره لازم را برای شرکت در دوره آیلتس به شما بدهد و شما را در این مسیر همراهی کند. معمولا آموزشگاه‌های زبان انگلیسی با توجه به متدی که برای دوره آیلتس دارند، کتاب‌های متفاوتی ارائه میدهند که در بسیاری از مواقع کتاب‌های معرفی شده در هر آموزشگاهی، با دیگر آموزشگاه‌ها متفاوت است. به همین دلیل شما پس از ثبت نام در دوره آیلتس، متناسب با آموزشی که دنبال میکنید، کتاب‌های خود را تهیه کنید.

آموزش آیلتس در تهران

دوره آیلتس در تهران

مهم‌ترین موضوع قبل از شروع دوره آموزش آیلتس در تهران، شناخت دقیق نقاط ضعف و نقاط قوت خودتان است. حضور در دوره آیلتس در تهران، به شما کمک میکند که با کمک مشاوران و اساتید متخصص در زمینه آموزش آیلتس در تهران، بتوانید نقاط ضعف و قوت خود را بهتر تشخیص دهید و برای رفع مشکلات خود اقدام کنید و تمرینات متناسب با سطح خود را انجام دهید.

درواقع مهم‌ترین موضوع در یادگیری هر مهارتی، شناخت دقیق مشکلات و نقاط ضعف خودتان است تا بتوانید با تمرکز بیشتر و بهتری برای رفع آن‌ها اقدام کنید. کلاس زبان آیلتس تهران به شما کمک میکند که در محیط واقعی از زبان انگلیسی استفاده کنید و در نهایت سریع‌تر پیشرفت کنید. با توجه به هزینه‌های زیاد آزمون آیلتس، حضور در کلاس آیلتس تهران به شما کمک می‌کند که با کمک متخصصین زبان، به خوبی خود را برای آزمون آماده کنید و با آمادگی و اطمینان بهتری در آزمون شرکت کنید. همچنین، در کلاس زبان آیلتس تهران، با انجام تمرینات شبیه سازی شده آزمون آیلتس، با محیط واقعی این آزمون به خوبی آشنا میشوید.

آموزش آیلتس در کرج

دوره آیلتس در کرج

دوره آیلتس در کرج، تاثیر زیادی در بالا رفتن آمادگی شما در آزمون آیلتس دارد. زیرا در کلاس زبان آیتلس با تمرینات متنوعی که انجام میدهید، میتوانید به راحتی خود را با فضای آزمون آشنا کنید و با آرامش بهتر و آمادگی بیشتری در آزمون شرکت کنید.

در دوره آموزش آیلتس در کرج با استفاده از منابع مختلف، میتوانید مهارت‌های 4 گانه خود را ارتقا دهید و در آزمون، بهتر عمل کنید. یکی از دلایل مهم برای حضور در دوره آیلتس در کرج، معتبر بودن آزمون آیلتس در تمامی کشورهای جهان است و نباید به سادگی از آن عبور کرد و باید سعی کنید بهترین نتیجه را در آن بگیرید تا بتوانید با خیال راحت‌تری در کشورهای مختلف برای کار و تحصیل درخواست پذیرش بدهید.

حضور در دوره آموزش آیلتس با شما کمک میکند که بهتر از قبل بتوانید متون مختلف انگلیسی از جمله، کتاب، مجلات و مقالات انگلیسی را بخوانید. خواندن این متون مهارت‌ خواندن شما را بهبود میدهد. مهارت خواندن یکی از مهارت‌های اصلی ازمون آیلتس میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشت به سایت مجموعه جردوی به آدرس https://jordway.ir سر بزنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه