اخبار داغ

روسا و نمایندگان کمیسیونهای سه گانه فدراسیون همگانی مشخص شدند

روسا و نمایندگان کمیسیونهای سه گانه فدراسیون همگانی مشخص شدند
روسا و نمایندگان کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران فدراسیون کرزش همگانی انتخاب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، جلسه کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران فدراسیون عصر امروز(سه‌شنبه) در محل فدراسیون ورزش‌های همگانی، با دستور انتخاب رئیس کمیسیون‌ها و نمایندگان عضو مجمع برگزار شد.
از همین رو در پایان جلسات تخصصی هر کدام از کمیسیون‌ها روسا و نماینده‌های هر کمیسیون برای حضور در مجمع آتی فدراسیون ورزش‌های همگانی مشخص شدند که از قرار زیر است:

کمیسیون داوران:
روهام ابوطالبی طی رأی گیری داخلی کمیسیون، در سمت رییس کمیسیون داوران ابقا شد. توران سلیمانی و شهرام‌ میراب هم به عنوان نماینده‌های کمیسیون داوران برای حضور در مجمع انتخاب شدند.

کمیسیون مربیان:
علی ذاکریان طی رأی گیری داخلی کمیسیون، در سمت رییس کمیسیون مربیان ابقا شد. همچنین توحیدخانواری، علی ذاکریان، سارا آقایان و نیلوفر رسولیان به عنوان نماینده‌های کمیسیون مربیان برای حضور در مجمع انتخاب شدند.

کمیسیون ورزشکاران:
علیرضا ذاکریان طی رأی گیری داخلی کمیسیون به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد. همچنین هانیه پورحمیدی، فائزه خلفی، آرزو کاظمی، علیرضا ذاکریان، جواد سلطانی و سهیل تیموری به عنوان نماینده‌های این کمیسیون برای حضور در مجمع انتخاب شدند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه