اخبار داغ

حجت‌الاسلام نوروزی در جمع خبرنگاران:

ایران پنجمین کشور از حیث منابع است/ نباید افسارگسیخته تورم را رها کنیم

ایران پنجمین کشور از حیث منابع است/ نباید افسارگسیخته تورم را رها کنیم
کاندیدای ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه لازم است بودجه ریزی اصلاح شود، گفت: قطعا مشکل اقتصادی از نوع مدیریت و بودجه‌ریزی کشور است. نباید افسارگسیخته تورم را رها کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار کرد: ۳۵ سال از رحلت امام می‌گذرد اما همچنان یادش گرامی‌ است. من پیش از انقلاب در مشهد در محضر امام تلمذ کردم و در زندان شاه به حبس رفتم و در جنگ در قصر شیرین به اسارت رفتم.

وی با بیان اینکه ایران پنجمین کشور از حیث منابع است، افزود: ایران با ۲۷ میلیون دلار سرمایه طبیعی و معدنی در ردیف ۱۲۸ فهرست کشورهای فقیر قرار دارد که علت آن به بودجه ریزی های سنتی بر می گردد.

وی با طرح پرسشی گفت: آیا این مشکل از تحریم است یا از خود ما؟ هر سال در بودجه سنواتی ۱۵ تا ۲۰ درصد به حقوق ها افزوده می شود که باعث افزایش تورم می شود. 

نوروزی در پایان با تاکید بر اینکه لازم است بودجه ریزی اصلاح شود، گفت: قطعا این مشکل اقتصادی از نوع مدیریت و بودجه‌ریزی کشور است.  نباید افسارگسیخته تورم را رها کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه