اخبار داغ

آخرین وضعیت تیم ملی وزنه برداری به روایت فوق سنگین ایران؛

داوودی: در پاریس زیر ۴۶٠ کیلو مدال نمی توان گرفت/ می‌خواهم دل مردم را شاد کنم

داوودی: در پاریس زیر ۴۶٠ کیلو مدال نمی توان گرفت/ می‌خواهم دل مردم را شاد کنم
وزنه بردار فوق سنگین ایران گفت: تلاشم را می‌کنم با یک رکورد مجموع خوب دل مردم را شاد کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی داوودی وزنه بردار فوق سنیگین ایران درباره اردوی تیم ملی وزنه برداری در کیش اظهار داشت: اردوی کیش به لحاظ امکانات، رسیدگی و امکانات اردوی بسیار خوبی بود. به جرات می‌توانم بگویم این بهترین اردویی بود که من در این چند سال اخیر که ورزش می‌کنم به چشم دیدم. تشکر می‌کنم از انوشیروانی، ریاست فدراسیون که شرایط را برای ما المپیکی کردند.

وی درباره وضعیت خودش گفت: در جزیره کیش بهترین وزنه‌هایم ۲۰۰ کیلوگرم یکضرب و ۲۵۰ کیلوگرم در دوضرب بود. این رکورد با توجه به اینکه زمان زیادی از جام جهانی تایلند نگذشته، رکورد های خوبی هستند اما برای مدال المپیک بیشتر از این وزنه‌ها را نیاز دارم.

وی افزود: امیدوارم  ماه آینده به لحاظ پیک بدنی به آن شرایط ایده آل نزدیک شوم و آن وزنه‌هایی که مدنظر هست را بزنم. تقریبا ۵۰ روز تا روز مسابقه‌ام در المپیک زمان باقیست و فکر می‌کنم در روزهای آینده شرایط بهتر شود.

دارنده مدال نقره المپیک درباره بازیهای پاریس بیان کرد: در المپیک پاریس با کمتر از رکورد مجموع ۴۶۰ نمی‌توان مدال گرفت و من هم تمام تلاشم را می‌کنم با یک رکورد مجموع خوب دل مردم را شاد کنم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه