اخبار داغ

با رفع مشکلات؛

انتقال جذاب فوتبال ایران در اهواز؛ یحیی گل‌محمدی در فولاد خوزستان!

انتقال جذاب فوتبال ایران در اهواز؛ یحیی گل‌محمدی در فولاد خوزستان!
به احتمال زیاد یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ با پایان نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم فوتبال ایران، یحیی گل‌محمدی از جمع سرخ‌پوشان کنار رفت و با استعفا، تصمیم گرفت تا دیگر سرمربی پرسپولیس نباشد. این اتفاق البته برای پرسپولیسی‌ها گران تمام نشد و قرمزها با سرمربی‌گری اوسمار ویه‌را دستیار گل‌محمدی به قهرمانی در لیگ برتر رسیدند.

گل‌محمدی در طول نیم‌فصل دوم لیگ پیشنهادی جدی از تیم فوتبال تراکتور داشت که حتی حمید مطهری را هم به‌عنوان دستیار و سرمربی موقت به تی‌تی‌ها معرفی کرد اما به دلیل آن چه عدم صدور مجوزهای لازمه عنوان شد، وی نتوانست تا پایان لیگ روی نیمکت این تیم بنشیند و مطهری تا پایان هدایت تراکتوری که این روزها آسیایی هم شده را برعهده داشت.

حالا که شرایط مالکیت باشگاه تراکتور مشخص نیست و هوشنگ نصیرزاده هم برای ریاست بر باشگاه فولاد خوزستان قید مدیرعاملی باشگاه تراکتور را زده، از اهواز خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی برای هدایت سرخ‌پوشان خوزستانی در فصل بیست‌وچهارم لیگ به توافقات خوبی دست یافته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یحیی را باید سرمربی جدید فولاد دانست.

ارتباط خوب گل‌محمدی با نصیرزاده و سابقه حضور یحیی به عنوان بازیکن در تیم فوتبال فولاد، از مهم‌ترین دلایل این انتقال است. ضمن این که گفته می‌شود مجوزهای لازم از سوی نهادهای مربوطه برای فعالیت یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر صادر شده و او برای نشستن روی نیمکت فولاد خوزستان مشکل خاصی نخواهد داشت.

شنیده می‌شود تنها مشکل بر سر اعلام رسمی توافق، الزام باشگاه به استفاده از دستیاران بومی برای یحیاست که این مسئله با مخالفت جدی گل‌محمدی همراه بوده. پیش‌بینی می‌شود در صورت عدم مشکل، وریا غفوری به عنوان یکی از دستیاران در کنار آنالیزوهای وفادار یحیی و دستیاری دیگر، روی نیمکت فولاد مدل 24 بنشینند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه