اخبار داغ

عالم برجسته اهل سنت کردستان:

شرکت در انتخابات رأی به انقلاب اسلامی است

شرکت در انتخابات رأی به انقلاب اسلامی است
عالم برجسته اهل سنت کردستان با بیان اینکه شرکت در انتخابات در واقع رأی به انقلاب اسلامی است، گفت: مردم استان کردستان در طول این ۴۵ سال ثابت کرده‌اند که همواره پای این انقلاب هستند و همگام با مردم ایران دشمنان را سرکوب خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا امین راستی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: شرکت در انتخابات بر سر هر مسلمان ایرانی که به سن قانونی رسیده باشد یک واجب مکلف است؛ چراکه از دید اسلام، دولت مقدمه‌ای برای اجرای احکام الهی است و احکام جایگاهی بدون شخص دولت امکان‌پذیر نیست.

عالم برجسته اهل‌سنت کردستان گفت: مردم کردستان اکثر قریب به‌اتفاق که اهل‌سنت هستند معتقد به حکومت و دولت اسلامی هستند و وظیفه هر مسلمانی است که در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات در واقع رأی به انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم استان کردستان در طول این ۴۵ سال ثابت کرده‌اند که همواره پای این انقلاب هستند و بار دیگر در انتخابات ۸ تیرماه با حضور پرشور خود رأی به انقلاب اسلامی را خواهند داد و همگام با مردم ایران دشمنان را سرکوب خواهند کرد.

ماموستا راستی ادامه داد: در طول تاریخ، خداوند برای احیا و رشد دین اسلام مواردی را مطرح کرده‌اند که از جمله آنها امام حسین (ع) بود که خداوند به وی الهام فرمود تا برای زنده‌ماندن دین رسول‌الله خود و خانواده‌اش قربانی گردند و در این راه به شهادت برسند؛ لذا زنده‌بودن اسلام متأثر از نهضت امام حسین (ع) است.

وی تأکید کرد: شهید رئیسی شخصیتی خستگی‌ناپذیر و مردم‌دار و خادم مردم بود و حل مشکلات مردم از دغدغه‌های وی به شمار می‌آمد؛ لذا رئیس‌جمهور آینده باید این شخصیت خدوم را که تلاش بی‌وقفه، مسئولیت‌پذیری، در میان مردم بودن و با مردم بودن و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های وی بود را سرلوحه خدمت به مردم قرار دهد.

عالم برجسته اهل‌سنت کردستان اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با تمام توان در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کرد و خدمات ایشان در ذهن مردم ماندگار خواهد بود که امیدواریم کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری با وحدت و به‌دوراز هرگونه جناح‌بازی خلوص و توانایی شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند و هدفشان پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه