اخبار داغ

خرید لوازم چاه ارت در تهران {معرفی بهترین فروشگاه ملزومات چاه ارت}

خرید لوازم چاه ارت در تهران {معرفی بهترین فروشگاه ملزومات چاه ارت}
تهران به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر ایران، مرکزی برای خرید و فروش ملزومات چاه ارت محسوب می‌شود. با توجه به اهمیت بالای ایمنی در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی، سیستم‌های زمین‌سازی (ارتینگ) نقش حیاتی در حفاظت از افراد و تجهیزات در برابر خطرات ناشی از برق‌گرفتگی و صاعقه ایفا می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تهران به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر ایران، مرکزی برای خرید و فروش ملزومات چاه ارت محسوب می‌شود. با توجه به اهمیت بالای ایمنی در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی، سیستم‌های زمین‌سازی (ارتینگ) نقش حیاتی در حفاظت از افراد و تجهیزات در برابر خطرات ناشی از برق‌گرفتگی و صاعقه ایفا می‌کنند. بنابراین، خرید لوازم چاه ارت با کیفیت و استاندارد در تهران و ازجمله خرید لوازم چاه ارت لاله زار از اهمیت بالایی برخوردار است. در این میان فروشگاه‌های بیشمار تهران، ما فروشگاه سرزمین مس را به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تخصصی در زمینه فروش لوازم چاه ارت معرفی می‌کنیم.

لیست فروشگاه‌های ارتینگ تهران

در ادامه لیست فروشگاه‌های ارتینگ در تهران را برای شما معرفی کردیم و با توجه به محبوبیت آن‌ها بین مشتریان اولویت بندی شده‌اند. همچنین بهترین فروشگاه را طبق تحقیقاتی انجام دادیم به شما معرفی کرده‌ایم.

۱.سرزمین مس

فروشگاه سرزمین مس با سال‌ها تجربه در زمینه فروش لوازم چاه ارت، به یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین مراکز خرید این لوازم در تهران تبدیل شده است. این فروشگاه به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات خود، از سایر فروشگاه‌ها متمایز است. همچنین به دو صورت حضوری و آنلاین امکان خرید را برای مشتریان خود فراهم کرده است. ازجمله محصولات سرزمین مس می‌توان به صفحه مسی، میله ارت مسی، مواد کاهنده و غیره اشاره کرد.

چرا ما سرزمین مس را را پیشنهاد می‌کنیم؟

  1. تنوع بالای محصولات

  2. دارای اینماد

  3. دارای پروانه کسب و کار

  4. امکان خرید حضوری و آنلاین

  5. قیمت مناسب نسبت به بازار

  6. محصولات با کیفیت و استاندارد

  7. رضایت بیشتر از ۹۸٪ مشتریان

۲.خانه مس ایران

خانه مس هم بعد از سرزمین مس یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌ها در حوزه ارتینگ است. این فروشگاه مانند سرزمین مس اکثر ملزومات چاه ارت را می‌فروشد و در تهران واقع شده است.

۳.تهران ارت

تهران ارت فعال در زمینه طراحی، اجرا، تاییدیه و فروش تجهیزات و اقلام سیستم ارت می باشد. همانطور که از اسمش پیداست این فروشگاه هم در تهران واقع شده و در محبوبیت بین مشتریان رتبه ۳ را میگیرد.

۴.خاور مس

خاور مس یکی دیگر از فروشگاه های ارتینگ تهران است. این فروشگاه در خیابان لاله زار تهران واقع شده و برخی ملزومات ارتینگ را می‌فروشد.

۵.ارتینگ شاپ

ارتینگ شاپ یکی دیگر از فروشگاه های تهران است. این فروشگاه در خیابان لاله زار جنوبی واقع شده است و برخی ملزومات ارتینگ را دارا است.

خرید لوازم چاه ارت لاله‌زار

خیابان لاله‌زار تهران از قدیم به عنوان قلب تپنده تجارت تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی شناخته شده است. این خیابان که به مرکز خرید و فروش تجهیزات برقی تبدیل شده، مکانی ایده‌آل برای خرید لوازم چاه ارت نیز به حساب می‌آید. در این میان، فروشگاه سرزمین مس به عنوان یکی از برجسته‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های این منطقه، از بقیه فروشگاه‌ها متمایز است.

لیست فروشگاه‌های لوازم چاه ارت در لاله زار

  1. سرزمین مس (پیشنهاد خریداران به شما)

  2. خانه مس ایران

  3. فروشگاه خاور مس

  4. ارتینگ شاپ

  5. فروشگاه‌های دیگر در پاساژ بهار

لیست قیمت ملزومات چاه در سرزمین مس

برای مشاهده قیمت لوازم چاه ارت میتوانید با شماره‌های درج شده روی تصاویر تماس بگیرید یا به وبسیات سرزمین مس مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با سرچ «سرزمین مس» در گوگل قیمت روز تمام محصولات مسی چاه ارت را مشاهده کنید.

.

  1. تسمه مسی: قیمت هرکیلوگرم تسمه مسی بین ۵۳۰.۰۰۰ تا ۵۴۰.۰۰۰ تومان در سایت سرزمین مس موجود است.

  2. سیم مسی:

    • سیم ارت لخت مسی: قیمت هرکیلوگرم سیم ارت لخت مسی بین ۵۰۵.۰۰۰ تا ۵۳۵.۰۰۰ تومان در سایت سرزمین مس موجود است.

    • سیم مسی با روکش سبز و زرد: قیمت هرکیلوگرم سیم مسی روکشدار بین ۷۹.۰۰۰ تا ۹.۸۰۰.۰۰۰ تومان در سایت سرزمین مس موجود است. (تفاوت قیمت به نمره سیم بستگی دارد که از نمره ۱۰ تا ۱۸۵ در این سایت موجود است)

  3. قیمت مواد کاهنده چاه ارت:

    • بنتونیت: هر کیلوگرم بنتونیت در تیر ۱۴۰۳ بین ۴۵,۰۰۰ تومان تا ۱۶۵,۰۰۰ تومان قیمت دارد.

    • ژل‌های کاهنده مقاومت: این ژل‌ها قیمت بالاتری نسبت به بنتونیت دارند و هر کیلوگرم آن‌ها بین ۱۳۵,۰۰۰ تومان تا ۱۹۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.

    • مواد کاهنده مقاومت زمین: قیمت هرکیسه مواد کاهنده بین ۵۲۰.۰۰۰ تا ۶۵۰.۰۰۰ تومان در سایت سرزمین مس موجود است.

  4. صفحه مسی:‌ قیمت هرکیلوگرم صفحه مسی بین ۴۵۰.۰۰۰ تا ۷۵۰.۰۰۰ تومان در سایت سرزمین مس موجود است.

  5. صفحه ارت روکش مس: قیمت هرکیلوگرم صفحه ارت روکش مس بین ۱۶۵.۰۰۰ تا ۷۵۰.۰۰۰ تومان در سایت سرزمین مس موجود است.

  6. شینه نول و شینه ارت مسی: قیمت هرعدد شینه نول و شینه ارت مسی بین ۳۷.۰۰۰ تا ۱۹۷.۰۰۰ تومان در سایت سرزمین مس موجود است.

  7. میله ارت روکش مس: قیمت میله ارت روکش مسی بین ۹۵.۰۰۰ تا ۴۱۰.۰۰۰ تومان در سایت سرزمین مس موجود است.

  8. میله ارت مسی: قیمت هرعدد میله ارت مسی بین ۱.۴۵۰.۰۰۰ تا ۴.۹۵۰.۰۰۰ تومان در سایت سرزمین مس موجود است.

آیا سرزمین مس درکنار فروش ملزومات چاه ارت، اجرای چاه ارت هم انجام میده؟

پاسخ این سوال بله است، درکنار فروش لوازم چاه ارت با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت‌، نصب و اجرای چاه ارت هم انجام می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۳۳۹۴۲۵۰۰ تماس بگیرید.

با توجه به اهمیت ایمنی و نیاز به ارتینگ در ساختمان‌ها و تأسیسات، آگاهی از قیمت لوازم چاه ارت برای برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی مناسب بسیار ضروری است. در تیر ۱۴۰۳، نوسانات اقتصادی و تغییرات بازار ممکن است تأثیر قابل توجهی بر قیمت این لوازم داشته باشد. به همین دلیل، توصیه می‌شود که خرید این لوازم از تأمین‌کنندگان معتبر و با توجه به استانداردهای کیفی انجام شود تا علاوه بر ایمنی، از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه