اخبار داغ

پورمحمدی در همایش مردمی «دولت قرار با مردم»:

باید انقلاب را در جای اصلی خود قرار دهیم/ نباید اجازه دهیم برخی مسؤلین کشور مشکلات را توجیه کنند

باید انقلاب را در جای اصلی خود قرار دهیم/ نباید اجازه دهیم برخی مسؤلین کشور مشکلات را توجیه کنند
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید عارضه‌ها و مشکلات کشور را آسیب شناسی کنیم و باید انقلاب را در جای اصلی خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش مردمی «دولت قرار با مردم» که امروز در محل خانه والیبال ایران در تهران برگزار شد، با اشاره به کلام حضرت امیر(ع) اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحفه الهی و محصول ولایت امیرالمومونین است، اگر جامعه‌ای به دنبال سعادت است باید کارگزاران و رهبران آن خوب باشند، اگر رهبران بخواهند مسیر درست را طی کرده و راه خوب و تصمیم درست را اتخاذ کنند، استقامت مردم را می‌طلبد.

نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری تاکید کرد: امروز صدا و پیام ملت ایران جهانگیر شده و گفتمان انفلاب اسلامی گفتمان پیشتاز است، امروز وظیفه ما این است که گفتمان انقلاب اسلامی و دستاوردهای ایران را بشناسیم و از آن دفاع کنیم.

پورمحمدی تاکید کرد: امروز بعد از ۴۰ سال مردم سر خم نکرده اند، کشوری که بعد از ۲۰ سال مقابل شدیدترین تحریم ها عقب نشینی نکند و دربرابر این تحریم های برهم زننده مقاومت کند مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه سلامت، کاردانی و توانایی مدیران و استقامت مردمان، رکن اصلی موفقیت یک جامعه است، گفت: جمهوری اسلامی ایران به همت مردم غیور، حضور پیوسته و جسورانه مردم و رهبری به جایگاه بلندی رسیده است.

وی افزود: دشمنان به دفعات گفته اند ما در مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده ایم،این لحظات سخت بر ملت ایران گذشت اما این سختی‌ها می‌گذرد اما چیزی که باقی می ماند شما مردم هستید.

وی افزودد:  تاریخ گزارش مقاومت‌های ملت ایران را می‌دهد. این درست است که کشور ما مشکلات و مشقت‌های بسیاری دارد، اما در تاریخ جاودانه خواهید شد.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم گفت: صدای شما مردم امروز جهانی شده است.

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه باید عارضه‌ها و مشکلات کشور را آسیب شناسی کنیم اظهار کرد: باید انقلاب را در جای اصلی خود قرار دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری انقلاب اسلامی را محصول ولایت امیر المومنین توصیف کرد و گفت: شهادت برادر عزیزمان رئیسی بار مسئولیتی بر دوشمان نهاد که به یکباره در خود نظر کنیم و ضعف‌ها و قوت‌های خود رابازنگری کنیم.

پورمحمدی تاکید کرد: من خود را پیروز بزرگ انتخابات می‌دانم. این دستاورد را با هیچ چیز عوض نخواهم کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نیاز امروز کشور صداقت، صراحت جسارت است، گفت: نباید اجازه دهیم برخی از مسئولین کشور مشکلات را توجیه کنند.

پورمحمدی رشد و خودآگاهی را نیاز اصلی کشور عنوان کرد و گفت: با اتکا بر دانش و علم نخبگان و کارشناسان کشورمان و با صداقت می‌توانیم کار را درست کنیم چرا که ما مرد میدان‌های سخت هستیم.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای عرصه‌های مختلف کشور بیان کرد: این کشور افرادی چون حاج قاسم ها می خواهد.

پورمحمدی با انتقاد از شیوه و نگاه برخی از روسای جمهور گذشته افزود: نباید کسی که رئیس جمهور می‌شودداز همان روز اول به فکر انتخابش در دوره چهارسال دوم باشد.

وی دیپلماسی را نیازمند دیپلمات مقتدر و جنگجو و صادق عنوان کرد و گفت: طی سال‌های گذشته کاری کردیم که در شرایط تحریم سم است. ما بیش از ۳ برابر انرژی اروپا انرژی هدر می‌دهیم.

پورمحمدی با اشاره به مشکلاتی چون اموزش و پرورش، حمل و نقل، اقتصاد، معیشت، سلامت و... گفت: سالیانه بیش از ۱۲۵ میلیارد دلار یارانه انرژی پرداخت می‌کنیم، این هزینه می‌تواند به سفره مردم سرازیر شود.

پورمحمدی افزود: میگویند سالی میلیون‌ها مسکن می‌سازد و میلیون‌ها شغل ایجاد می‌کنیم، من به ایشان می‌گویم ابتدا جلوی افزایش افسارگسیخته اجاره بها مسکن را بگیرید.

این کاندیدا اضافه کرد: پیروزی ملت در مشارکت است. اگر من توانسته باشم که ۵ درصد را نیز پای صندوق بیاورم به فرموده رهبری که مشارکت مردم را پشتوانه دولت اینده می‌‌دانند گفت: همهگان باید رای بدهند. از انها که نمیخواهند رای بدهند بپرسید؛ دستاورد شما برای رای ندادن چیست؟

مصطفی پور محمدی همچنین در خاتمه اظهارات خود ابراز امیدواری کرد که خداوند به ملت قدرت تشخیص و انتخاب اصلح را عطا کند. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه