اخبار داغ

تا همین جا هم تاریخ‌سازی کرده‌ایم؛

اینچه درگاهی: ژیمناستیک ۲ سال ضرر کرد/ سهمیه المپیک ژیمناستیک به اندازه مدال طلا ارزش دارد

اینچه درگاهی: ژیمناستیک ۲ سال ضرر کرد/ سهمیه المپیک ژیمناستیک به اندازه مدال طلا ارزش دارد
رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک با حضور در المپیک تاریخ‌سازی کرد و این سهمیه به اندازه مدال طلا ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا اینچه درگاهی رییس فدراسیون ژیمناستیک در حاشیه حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شیرودی اظهار داشت: انتظارات ما از رئیس‌جمهور آینده توجه ویژه به ورزش است با توجه به این طیف گسترده‌ای که در سراسر جامعه دارد.

او در پاسخ به این پرسش که ژیمناستیک در المپیک می‌تواند تاریخ سازی کند یا خیر؟ تصریح کرد: ما با گرفتن سهمیه المپیک تا همین جا هم تاریخ‌سازی کرده‌ایم. در طول ۶۰ سال که برای حضور در المپیک باید سهمیه می‌گرفتیم، غایب بودیم امسال برای اولین‌بار توانستیم سهمیه را بگیریم. یک نفر المپین داریم و یک داور ایرانی برای اولین‌بار در المپیک قضاوت می‌کند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک افزود: صادقانه صحبت کنم همین کسب سهمیه المپیک به اندازه گرفتن یک مدال طلا باید برای ما ارزشمند باشد چون رشته ژیمناستیک، ورزش پایه است و کشورهای دیگر سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند.

وی در مورد برنامه‌های مهدی الفتی برای حضور در المپیک پاریس گفت: برنامه‌های الفتی از سال ۱۳۹۶ شروع شده و این هفتمین سال آماده‌سازی او است. البته در این میان نزدیک به ۲ سال به دلیل شرایطی که پیش آمد، متاسفانه برنامه‌ها قطع شد و من باید بگویم که در این دوره ژیمناستیک ضرر کرد. به محض این که دوباره به فدراسیون برگشتم، اردوها را مجددا آغاز کردم. امیدوارم حضور شایسته‌ای در المپیک داشته باشد.

او در مورد دیگر برنامه های برنامه‌های ژیمناستیک گفت: مسابقات زون مرکزی آسیا را در بهمن داریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه