اخبار داغ

شارژر شیائومی نوت 13 پرو چند وات است؟

شارژر شیائومی نوت 13 پرو چند وات است؟
چند سالی هست که چینی ها با ورود به بازار موبایل و لوازم جانبی موبایل ایران رقابت و تب و تاب بازار را حسابی داغ کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند سالی هست که چینی ها با ورود به بازار موبایل و لوازم جانبی موبایل ایران رقابت و تب و تاب بازار را حسابی داغ کرده اند. این داستان با کمپانی هواوی شروع شد و به تدریج غول های تازه نفسی مانند شیائومی روی کار آمدند تا این رقابت جذاب همچنان ادامه داشته باشد. در حال حاضر گوشی های هوشمند شیائومی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین محصولات الکترونیکی موجود در این کره خاکی هستند. دو محصول خاص و پر فروش شیائومی در سال 2024 گوشی شیائومی نوت 13 پرو و گوشی شیائومی نوت 13 پرو پلاس هستند.

گوشی شیائومی نوت 13 پرو در با حافظه و مقدار رم های متفاوتی به بازار آمده است که پرطرفدارترین مدل آن گوشی شیائومی نوت 13 پرو حافظه 512 رم 16 است. حتما به خاطر دارید که در گذشته گوشی های هوشمند باتری با ظرفیت پایین تری داشتند و طبیعتا انتظار می رود نسبت به باتری های بزرگ و حجیم سریع تر به درصد شارژ کامل خود برسند یا به عبارت دیگر باتری های حجیم و با ظرفیت بالا دیرتر از نسل قبل شارژ شوند اما مثل همیشه اما با پیشرفت تکنولوژی و رویه جدید رشد کمپانی های ساخت تلفن همراه، حتی باتری های با ظرفیت بسیار بالاتر از نسل های قبلی به کمک بهره گیری از فناوری شارژ سریع در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ می شوند و این مدل گوشی های شیائومی نیز از این قائده مستثنی نیست.

در واقع یکی از شرکت های پیشرو در تولید شارژر های فست و توربو برای گوشی موبایل کمپانی شیائومی است.

شاید تا این جای متن اولین سوالی که در ذهن شما شکل می گیرد این است که شارژر نوت 13 پرو چند وات است؟ پاسخ به این سوال در نگاه اول کار بسیار ساده ای به نظر می رسد اما در عمل صحبت ها و بحث های عمیق و تخصصی نیاز دارد که در ادامه به آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه ترین جواب ممکن را همین اول کار بخوانید !

شارژر شیائومی نوت 13 پرو 67 وات است. یعنی توان خروجی این آداپتور 67 وات میباشد.

در میان جدید ترین گوشی های میان رده شیائومی سری نوت، شیائومی نوت 13 پرو با شارژر 67 وات معرفی شده است.
البته بهتر است بدانید صرفا اطلاع از توان شارژر تمام ماجرا نیست.

متاسفانه یا خوشبختانه انواع بسیاری از شارژر ها با کیفیت ها و مدل های گوناگون تولید و عرضه شده اند که برای پیدا کردن یک شارژر اورجینال و درست و حسابی باید کمی بیشتر دقت کنید و اطلاعات کافی داشته باشید.
شارژر 67 وات شیائومی نوت 13 پرو در کیفیت های مختلف از کپی و های کپی گرفته تا شارژر اصلی 67 وات شیائومی در بازار موجود است که همین امر اهمیت انتخاب دقیق و به جا و با وسواس زیاد را برای خرید شارژر  پر رنگ تر میکند.

گرچه در مقاله ای جداگانه در سایت خاص باکس اقدام به شرح روش های تشخیص شارژر اصلی شیائومی کرده ایم اما با این حال اولین و مهم ترین فاکتور و معیار برایخرید شارژر اصلی 67 وات شیائومی  تواند انتخاب فروشگاه مورد اعتماد با سابقه طولانی باشد. فروشگاه اینترنتی خاص باکس با 8 سال سابقه فروش اینترنتی و 5 سال سابقه در ترب و دارا بودن بیش از 5 مجوز از تمام سازمان ها و ارگان های مربوطه، مثل سازمان صنعت، معدن و تجارت ، دارا بودن اینماد دو ستاره و دارا بودن جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای مجازی تضمین میکند کالای شما اصلی و با ضمانت بی قید و شرط باشد.
خاص باکس سابقه طولانی در فروش گوشی موبایل و لوازم جانبی به خصوص شارژر گوشی داشته و تمامی کالاهای این فروشگاه با گارانتی های معتبر شرکتی بلند مدت و تضمین اصالت و سلامت کالا عرضه می شود.

در مورد خرید شارژر 67 وات شیائومی سوالات زیادی در ذهن مشتریان و مخاطبان است که به مرور زمان به تیم فروش و پشتیبانی ما اعلام کرده اند از مهمترین و پرتکرار ترین این سوالات استفاده از شارژر هایی با توان کمتر یا بیشتر است ...

اجازه بدهید این مساله را با یک سوال به صورت شفاف تر پیش ببریم
آیا میتوان از شارژر 120 وات اورجینال شیائومی برای نوت 13 پرو استفاده کرد ؟ از شارژر 33 وات چطور؟
جواب منفی است، البته نه اینکه غیر ممکن باشد ! با شارژری با توان کمتر قاعدتا باید دقایق و ساعت های بیشتری منتظر شارژر شدن گوشی باشید و با شارژری که توان بیشتری دارد قطعا باید منتظر آسیب به مدار های الکترونیکی و باتری و ... باشید.

برگردیم به همان سوال اول، شارژر شیائومی نوت 13 پرو چند وات است ؟ یا حداکثر توان خروجی شارژر نوت 13 پرو چقدر است ؟
جواب ساده است " 67 وات "
و این یعنی گوشی مورد نظر برای دریافت همین مقدار جریان الکتریکی ساخته و بهینه شده است.این توان شارژر با توجه به درصد سلامت و دمای باتری، نوع کابل مورد استفاده و نوع آداپتور مورد استفاده بهترین و بهینه ترین حالت ممکن است. به عنوان مثال طبق الگوریتم تعیین شده برای این شارژر در صورتی که درصد شارژ باتری به حد مشخصی برسد توان خروجی شارژر کاهش پیدا می کند تا از آسیب به باتری گوشی و افزایش دمای آن جلوگیری شود و عمر باتری کاهش پیدا نکند. پس به هیچ وجه از شارژر های قدیمی و با توان کمتر یا شارژر هایی با توان بیشتر استفاده نکنید.

 از دیگر باورهای غلط برخی کاربران نیر برای خرید شارژر مقایسه وزن آداپتور است. انتخاب براساس وزن یک کار بیهوده است، خیلی از کاربران بر این باورند که هر چقدر شارژر سنگین تر باشد کیفیت بهتری دارد در حالی که این باور کاملا اشتباه است چرا که برخی افراد سودجو از طریق به کار گیری مواد بی کیفیت تر و سنگین تر مانند سرب در ساخت شارژر سعی در گرفتن منفعت و سود بیشتر دارند حتی در در برخی موارد موضوع وزن آداپتور ممکن است کاملا برعکس باشد و شارژر سبک تر کیفیت بهتر و کارایی بیشتری داشته باشد.

در نهایت ما در این مقاله سعی داشتیم اولا پاسخ به سوال اولیه را داده باشم و به شما بگوییم شارژر نوت 13 پرو شیائومی چند وات است ؟ و دوما برای شما شرح دهیم که شارژر شیائومی نوت 13 پرو اصلی را چطور تشخیص دهید ؟ تا توانایی انتخاب با دید باز و علم کافی را داشته باشید و به صورت منطقی و معقول اقدام به خرید شارژر اصلی 67 وات شیائومی نمایید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه