اخبار داغ

صبح امروز در مرکز ملی؛

بازدید وزیر ورزش‌وجوانان از اردوی تیم فوتبال جوانان و اتاق VAR

بازدید وزیر ورزش‌وجوانان از اردوی تیم فوتبال جوانان و اتاق VAR
وزیر ورزش‌وجوانان صبح امروز در مرکز ملی فوتبال از اردوی تیم فوتبال جوانان و اتاق VAR بازدیدی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش‌وجوانان صبح امروز با حضور در محل مرکز ملی فوتبال همراه با مهدی تاج رئیس فدراسیون، از اردوی تیم فوتبال جوانان به سرمربی‌گری حسین عبدی و اتاق VAR بازدیدی داشت و با حضار به گفت‌وگو پرداخت.

حسین عبدی درباره روند آماده سازی تیم توضیحاتی داد و در ادامه گفت: اصل دراین است که باشگاه ها بازیکن بسازند و به ما بدهند اما متاسفانه فعلا برعکس شده و ما بازیکن به باشگاه ها می دهیم. در حال حاضر هم برخی از بازیکنانی که خودمان ساخته ایم را باشگاه ها برای این اردو به ما نداده اند. با توجه به اینکه باید دوماه دیگر در مسابقات حاضر شودیم انتظار داریم همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم.

کیومرث هاشمی که به‌تازگی مورد آنژیوی قلب هم قرار گرفته، عنوان داشت: اهمیت دادن به تیم ملی جوانان دلایل زیادی دارد. اولین اکه تیم ملی جوانان پل ارتباطی با تیم ملی بزرگسالان است. همیشه از قدیم این را گفته اند. این تیم های پایه پشتوانه تیم ملی بزرگسالان است. رزمنده های ۸ سال دفاع مقدس همیشه این آرزو را داشتند که پرچم جمهوری اسلامی را بالا ببرند و اکنون شما همان رزمنده ها هستید. تازه در فوتبال دوربین ها روی شما بیشتر است و هر کاری انجام دهیم دیده می شود. بنابراین همه شما حتی در دنیا رصد می شوید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه