اخبار داغ

انگیزه مضاعف والیبالیست ها برای جدال با کره‌جنوبی؛

والیبال زیر 20 سال قهرمانی آسیا| تقوی در جمع فینالیست‌های جوان آسیا

والیبال زیر 20 سال قهرمانی آسیا| تقوی در جمع فینالیست‌های جوان آسیا
رئیس فدراسیون والیبال به سورابایا رسید و در جمع والیبالیست های جوان حضور یافت تا تیم ایران با انگیزه مضاعف در فینال حاضر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، هفتمین روز رقابت‌های والیبال زیر 20 سال قهرمانی آسیا امروز (دو‌شنبه هشتم مرداد) با هشت دیدار در سورابایا اندونزی پیگیری شد.

تیم والیبال جوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها به مصاف اندونزی میزبان این مسابقات رفت و با شکست 3 بر صفر این تیم به دیدار نهایی راه یافت تا حریف کره‌جنوبی شود.

رئیس فدراسیون والیبال که به دعوت همتای اندونزیایی خود برای تماشای فینال جوانان آسیا و همراهی و حمایت تیم ملی والیبال جوانان کشورمان به سورابایا سفر کرده، به محل برگزاری مسابقات رسید و ضمن خسته نباشید و تبریک به جوانان کشورمان، با بازیکنان و کادر فنی دیدار و گفت وگو کرد.

میلاد تقوی خطاب به ملی‌پوشان اظهار داشت: بزرگترین پاداش قهرمانی آسیا خوشحالی و امیدواری مردم کشورمان و علاقمندان والیبال است و کوچکترین آن پاداشی است که از سوی فدراسیون به شما تعقل می‌گیرد.

مهدی احمدی آذر سرپرست سابق تیم جوانان که به دلیل مشکلات شخصی (عمل جراحی یکی از اعضای خانواده اش) موفق به همراهی تیم والیبال جوانان ایران به سورابایا نشد،  تقوی را در این سفر دو روزه به اندونزی همراهی می‌کند.

تیم والیبال جوانان ایران از ساعت 15:30 فردا (سه‌شنبه نهم مرداد) در فینال این رقابت ها به مصاف کره جنوبی می‌رود و در صورت پیروزی قهرمانی در رقابت‌های والیبال جوانان آسیا را هت‌تریک خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه