اخبار داغ

فروردین:

رئیس جمهور به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست حذف است

رئیس جمهور به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست حذف است
نماینده موافق برنامه وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم در صحن مجلس گفت: عنصر تعاملی ما نباید حذف باشد بایستی به سوی جذب رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی فروردین نماینده فیرزو آباد مجلس شورای اسلامی و موافق برنامه وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم در صحن مجلس اظهار داشت: خیلی خوشبختم امروز از برنامه‌های رئیس جمهوری به عنوان موافق دفاع می‌کنم که به فرمایش مقام معظم رهبری شخصیتی فاضل و مردمی است.

وی با بیان این‌که رئیس جمهور به دنبال بازسازی و ترمیم سیاست حذف است، گفت: وزرای پیشنهادی تلفیقی از گروه‌های سیاسی و نگاه غیر حزبی و بهره‌گیری از تمامی استعدادها است طبق فرمایش رهبری موفقیت رئیس جمهور موفقیت همه ما است لذا مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط موجود و با در نظر گرفتن مانیفست رئیس جمهور می‌تواند تکمیل کننده راه باشد و مجلس و دولت چنین راهبردی را توسعه دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه قوای سه‌گانه به مشکلات کشور تصریح کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور مصوبات مجلس را اجرایی کند و همچون گذشته به محرومان توجه کرده و در ادامه راه وفاق ملی را پیاده کند همانطور که تاکنون به آن عمل کرده است؛ ما هم با در نظر گرفتن وجه نظارتی مجلس شورای اسلامی به کابینه آقای پزشکیان رای می‌دهیم.

فروردین همچنین با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: امیدواریم روحیه ورزشی آقای پزشکیان بر مسند ریاست جمهوری ادامه داشته باشد، مدال‌آوران المپیک چشم‌ انتظار بهبود زیرساخت‌ها و وضعیت ورزش هستند که انتظار می‌رود شاهد ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی کشور باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه