اخبار داغ

موحد موافق وزیر پیشنهادی علوم:

وزیر پیشنهادی علوم از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است

وزیر پیشنهادی علوم از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر علوم پیشنهادی از ویژگی‌های منحصر به فردی در بعضی از ابعاد برخوردار است؛ تحصیلات حوزوی، دانشگاهی و سوابق اجرایی از این موارد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد موحد در جریان جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: وزارت علوم و تحقیقات یکی از ارکان اساسی و مهم حاکمیت است و نقش اساسی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به عهده دارد، در راستای جلوگیری از اتکای کشور به درآمدهای نفتی و خام فروشی که بارها و بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است وزارت علوم به عنوان یک رکن  مطرح است و مهمترین عنصر تحقق اقتصاد دانش‌بنیان را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: مضافاً در این شرایط خاص، جامعه جوان دانشگاهی و دانشجو به گونه‌ای است که علاوه بر اینکه فرصت و سرمایه بسیار ارزشمندی برای کشور تلقی می‌شود به همان نسبت نیز می‌تواند منشأ تهدید باشد. بر این اساس همیشه انتخاب وزیر علوم در ادوار مختلف از طرف دولت و مجلس دارای اهمیت خاصی بوده است.

موحد گفت: ما امروز برنامه‌های وزیر علوم پیشنهادی را مشاهده می‌کنیم؛ این فرد از ویژگی‌های منحصر به فردی در بعضی از ابعاد برخوردار است. تحصیلات حوزوی، تحصیلات دانشگاهی و  سوابق اجرایی از این موارد است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه