اخبار داغ

اظهارات ناصر کنعانی درباره ویژگی‌های مدیریتی شهید امیرعبداللهیان

اظهارات ناصر کنعانی درباره ویژگی‌های مدیریتی شهید امیرعبداللهیان
سخنگوی وزارت امور خارجه، در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس و سردیس شهید حسین امیرعبداللهیان، به بیان دیدگاه‌های خود درباره ویژگی‌های مدیریتی ایشان پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس و سردیس شهید امیرعبداللهیان اظهار کرد: امیر عبداللهیان نگاهی مدیریتی خاص از خود به یادگار گذاشت. صلابت، شجاعت، درایت و سخت‌کوشی او، از جمله ویژگی‌هایی است که در طول مسئولیتش به وضوح نمایان بود. ایشان بر این باور بود که تمامی ظرفیت‌های ملی به ویژه ظرفیت‌های میدانی باید در حوزه دیپلماسی به کار گرفته شود تا سیاست خارجی کشور به بهترین نحو پیش برد یابد، در دوران وزارت ایشان، ما به‌روشنی شاهد این ویژگی‌ها بودیم.

وی افزود: ایشان در عمل معتقد به این بود دیپلماسی میدان باید در کنار هم برای تحقق منافع ملی و پیشبرد سیاست خارجی کار کند. ایشان این الگو را با موفقیت پیاده‌سازی کردند. تکریم و تجلیل از شهید امیرعبداللهیان، بزرگداشت یک فرهنگ و نگاهی به شیوه مدیریتی موفق و کارآمد است. ایشان به عنوان وزیر امور خارجه، یک دیپلمات انقلابی با شخصیت ویژه و متمایزی که داشت توانست نتایج درخشانی در حوزه دیپلماسی به بار آورد.

کنعانی ادامه داد: تقدیر از امیرعبداللهیان اگر با هدف تبیین ویژگی‌های شخصیتی و سبک مدیریتی ایشان صورت گیرد، می‌تواند به فرهنگ‌سازی در این زمینه کمک کند. برگزاری نشست‌ها و اقداماتی از این دست، نه تنها در مورد شخصیت ایشان، بلکه در مورد دیگر شخصیت‌های برجسته و تراز اول کشور نیز باید انجام شود.

 

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه