اخبار داغ

تراکتور یک - پرسپولیس یک؛

لیگ برتر فوتبال| فرار پرسپولیس از شکست حیثیتی؛ مدافع سابق زهرش را ریخت

لیگ برتر فوتبال| فرار پرسپولیس از شکست حیثیتی؛ مدافع سابق زهرش را ریخت
دیدار حساس تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس با تساوی ۲ تیم پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس طی دیداری حساس و حیاتی در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 20 امشب (پنج‌شنبه - 1 شهریورماه) و با 15 دقیقه تأخیر نسبت به زمان اعلامی اولیه به دلیل ازدحام تماشاگران در ورزشگاه یادگار تبریز به مصاف یک‌دیگر رفتند.

در شرایطی که امکان فروش نزدیک به 50 هزار بلیت وجود داشت، حدود 90 هزار تماشاگر پا به ورزشگاه تراکتور گذاشتند که همین امر هم باعث تشدید حساسیت بازی مهم هفته دوم شد و هم تأخیر و بی‌نظمی در برگزاری بازی را با خود در پی داشت. ضمن این که تکنولوژی VAR با اتاقی عجیب در این بازی وجود داشت.

سرخ‌پوشان تراکتوری که علی‌رضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را به‌عنوان 3 پرسپولیسی جنجالی سابق در این بازی از ابتدا در ترکیب داشتند، در نیمه اول برتر مطلق میدان بودند و بارها روی دروازه مشکی‌پوشان تهرانی فشار آوردند که روی 2 صحنه درخشش الکسیس گوندوز باعث شد تا پرسپولیس گلی دریافت نکند.

در نیمه دوم شاگردان کارلوس گاریدو بیش‌تر روی دروازه تراکتور فشار آوردند اما شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۶۰ روی یک ضربه سر، زهرش را به تیم سابق ریخت و تراکتور را پیش انداخت.

تراکتور در این نیمه هم دروازه مشکی‌پوشان را به توپ بست که اگر الکسیس گوندوز در دروازه پرسپولیس نبود، قطعن شاگردان گاریدو شکست سختی را متحمل می‌شدند. بالاخره خرید خارجی پرسپولیس ۱۰ نفره با وجود اخراج رفیعی، بازی را به تساوی کشاند تا یک امتیاز ارزشمند به تهران بیاورد.

تراکتور یک
گل: شجاع خلیل‌زاده ۶۰

پرسپولیس یک
گل: ایوب المعلود ۸۹

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد(۸۷-سیدمهدی حسینی)، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده وتومیسلاو(۸۷-رحمان جعفری)

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی(۸۰-مرتضی پورعلی گنجی)، وحید امیری، ایوب العملود، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی(۷۰- سعید صادقی)، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر(۶۳-علی علیپور)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه