اخبار داغ

نمایش درخشان ستاره ایرانی اینتر در نخستین بازی فیکس؛

طارمی: قیچی برگردانم جواب نداد/ اینزاگی: روش طارمی را دوست داشتم

طارمی: قیچی برگردانم جواب نداد/ اینزاگی: روش طارمی را دوست داشتم
ستاره ایرانی اینتر در نخستین بازی فیکس خود برای نراتزوری در هفته دوم سری A ایتالیا نمایش درخشانی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابتهای هفته دوم سری A ایتالیا اینتر به مصاف لچه رفت و با درخشش ستاره ایرانی خود به پیروزی رسید. نراتزوری پس از تساوی 2-2 در افتتاحیه خارج از خانه مقابل جنوا، اولین برد خود در این فصل را به دست آورد.

مهدی طارمی توجه به مصدومیت لائونارو مارتینس در ترکیب اصلی نراتزوری 90 دقیقه در ترکیب اینتر به میدان رفت و در دقیقه 5 پاس گل اول تیمش را به دارمیان داد. هاکان چالهان اوغلو در دقیقه 69 گل دوم شاگردان اینزاگی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اینزاگی: روش طارمی را دوست داشتم

سیمونه اینزاگی از مهدی طارمی به خاطر اولین بازی کاملش در اینتر در پیروزی 2 بر صفر مقابل لچه تمجید کرد و هشدار داد که آنها نباید به هیچ بازیکنی وابسته باشند.

سیمونه اینزاگی پس از این پیروزی اظهار داشت: ما اینتر هستیم، همیشه می‌خواهیم برنده شویم. در هفته قبل خوشحال نبودیم، اما بدون توجه به نتیجه رضایت‌بخش، نشانه‌های مثبتی در تیم دیده بودم.

وی ادامه داد: ما نباید به لائوتارو، بارلا، چالهان اوغلو یا هر بازیکن دیگری وابسته باشیم. ما فصل گذشته برنده شدیم زیرا همه بازیکنان در پیروزی های تیم سهم داشتند.

اینزاگی با تمجید از مهدی طارمی گفت: روشی که طارمی امروز 95 دقیقه جنگید را دوست داشتم، او در طول بازی برای کمک به تیم تلاش می کرد. مارکو آرناوتوویچ نیز با روحیه عالی وارد زمین شد و این چیزی است که یک مربی می خواهد ببیند.

طارمی: قیچی برگردانم جواب نداد

مهدی طارمی مهاجم اینترمیلان درباره اولین بازیکن خود در ورزشگاه خانگی مقابل هواداران صحبت کرد.

طارمی پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اینتر تی‌وی» گفت: من همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در زمین ارائه دهم، چه در تمرین و چه در زمین مسابقه.

وی افزود: حمایت هواداران در این بازی در سن‌سیرو فوق‌العاده بود و انجام 90 دقیقه بازی برای من مهم بود. من هر روز تلاش می‌کنم تا به بهترین فرم و شکلم برسم. قهرمانان بزرگی در ترکیب اینتر هستند و می‌خواهم تمام تلاشم را برای کمک به تیم انجام دهم.

مهاجم ایرانی اینتر همچنین در خصوص تلاشش برای برای گشودن دروازه لچه با ضربه‌ قیچی برگردان در دقیقه 22 بازی اظهار داشت: در آن صحنه شانس خودم را برای گشودن دروازه لچه با یک ضربه قیچی برگردان امتحان کردم. معمولاً می‌توانم این کار را انجام دهم، اما این بار جواب نداد.

طارمی 32 ساله در پایان بابت تمجیدهایی که هم‌تیمی ارمنستانی‌اش اخیراً از او کرده بود، خاطرنشان کرد: از مخیتاریان و از همه هم‌تیمی‌هایم بسیار سپاسگزارم. از همان ابتدا همه به گرمی از من استقبال کردند و سعی کردند احساس کنم در خانه هستم. به ویژه مخیتاریان به لحاظ زبانی بسیار کمک کرده، او بازیکنی بزرگ و همچنین انسانی فوق‌العاده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه