اخراج سرمربی سابق تیم ملی از دیناموزاگرب
برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق تیمملی ایران برای بار سوم از باشگاه دیناموزاگرب اخراج شد .[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناسرمربی 59 ساله کروات پیش از حضور در دینامو زاگرب، هدایت تیم الوحده امارات را بر عهده داشت .مامیچ نایب رئیس این باشگاه در هر مرتبه برانکو را اخراج کرده است .
, شبکه اطلاع رسانی دانا,این تصمیم از پس شکست دینامو مقابل اسپلیت گرفته شده است . در حال حاضر خود مامیچ هدایت دینامو را با دستیاران برانکو برعهده می گیرد.
,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه