اخبار داغ

تغییری نخواهیم داشت؛

نبی: از عملکرد قلعه‌نویی راضی هستیم و از کادرفنی تیم ملی حمایت می‌کنیم

نبی: از عملکرد قلعه‌نویی راضی هستیم و از کادرفنی تیم ملی حمایت می‌کنیم
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اولویت ما برای میزبانی بعدی ورزشگاه آزادی است و اگر این ورزشگاه آماده نشود به گزینه‌های دیگر فکر خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ محمد مهدی نبی، نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان اظهار داشت: زمین ذوب‌آهن و باشگاه ذوب‌آهن در اختیار تیم ملی قرار گرفت که از آن‌ها تشکر می‌کنیم؛ در این فرصت کم قاعدتاً می‌خواستیم میزبانی در کشور دیگری نباشد و بهترین گزینه فولادشهر بود. امروز شاهد نتایج دیگر تیم ها بودید، باید آستانه تحمل تماشاگران بالا باشد، ما از عملکرد قلعه‌نویی راضی هستیم و تا پایان ۲۰۲۶ به همکاری با او ادامه خواهیم داد.

نبی تصریح کرد: هیچ گزندی به قلعه‌نویی وارد نخواهد شد و احساسی برخورد نمی‌کنیم، سه امتیاز را کسب کردیم و در خصوص مسائل فنی، کادرفنی اظهارنظر خواهد کرد. 

نایب‌رئیس فدراسیون گفت: به ما قول دادند ورزشگاه آزادی تا مهرماه آماده شود، اولویت ما بازی در ورزشگاه آزادی است و اگر این ورزشگاه آماده نشود در خصوص بازی در فولادشهر یا ورزشگاه دیگر تصمیم‌گیری خواهد شد. 

وی ادامه داد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید با مدیر تربیت بدنی قرارداد منعقد کنند، فدراسیون تا قرار داد نبندند نمی تواند به جای آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم، این دوباشگاه باید قرارداد منعقد کنند و یک نسخه به ما بدهند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه