اخبار داغ

کارشناس رسانه و فرهنگ و هنر در گفتگو با دانا؛

ثبات و ماندگاری نمایشگاه رصتا ضرورت دارد/ باید به سمت تجاری‌شدن با بازیگران اصلی حرکت کنیم

ثبات و ماندگاری نمایشگاه رصتا ضرورت دارد/ باید به سمت تجاری‌شدن با بازیگران اصلی حرکت کنیم
رضا بهرامی در جریان بازدید از غرفه‌های نمایشگاه رصتا گفت: این نمایشگاه نیازمند ثبات و ماندگاری است و باید در سال‌های آتی به سمت تجاری‌شدن با حضور بازیگران اصلی برود.

رضا بهرامی، کارشناس رسانه و سرمایه‌گذار در فرهنگ و هنر در جریان بازدید از غرفه‌های نمایشگاه رصتا در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانیراهدانا؛ تأکید کرد: این نمایشگاه نیازمند ثبات و ماندگاری است و باید در سال‌های آتی به سمت تجاری‌شدن با حضور بازیگران اصلی برود.

رضا بهرامی کارشناس رسانه و سرمایه‌گذار در عرصه‌های فرهنگی و هنری به نمایشگاه رصتا آمد. در جریان بازدید از غرفه‌ها به خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه رصتا گفت: همیشه نمایشگاه‌ها توانسته زبان مشترکی را بین نهادها و عرصه‌ها ایجاد کند. اینجا حرف از حمایت بخش خصوصی است. در عرصه‌های فرهنگی و هنری که معمولاً به خاطر مسائل بودجه‌ای و مالی نتوانستند در بخش‌هایی رشد و نمو داشتند امروز بیش از همه نیازمند ارتقاء بخش‌های خصوصی‌اند. 

وی افزود: بخش دولتی توانسته در عرصه‌های زیادی خصوصاً زیرساخت‌های حوزه فرهنگی و هنری موفق باشد اما در بخش‌های نرم‌افزاری ساخت برنامه‌ها و سریال‌ها حتماً نیازمند رشد و رونق بیشتری است که این اتفاق با پلتفرم‌ها و همین شرکت‌ها و سکوها شدنی است. 

بهرامی خاطرنشان کرد: در این دوره حضور غرفه‌های بین‌المللی نمایندگانی از تاجیکستان، ترکیه، عمان و برخی کشورهای دیگر را دیدم که خیلی خوشایند بود. یعنی همکاری‌های مشترک که می‌تواند به جریانِ بخش خصوصی فرهنگ و هنر ما کمک بسزایی کند. هم بخش صادراتی برنامه‌ها و سریال‌هایمان به کشورهای دیگر توسعه پیدا می‌کند و هم سرمایه‌های خوبی بدست خواهد آمد. 

این کارشناس رسانه و سرمایه‌گذار بخش فرهنگی و هنری در ادامه تأکید داشت: ثبات و ماندگاری این نمایشگاه ضرورت بسیاری دارد. چون برخی از حرکت‌ها بوده آغاز شده و در ادامه به نحوی یا دچار تغییرات جدّی و یا حتی به پایان راه رسیده است. امیدواریم در عرصه رسانه خصوصاً فضای‌مجازی که هم نیاز به آگاهی و سواد رسانه‌ای بیشتری دارد و هم نیازمند رونق بیشتری است نمایشگاه رصتا را در ویترین خودش به صورت ثابت و ماندگار داشته باشد. 

بهرامی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: بخش بین‌المللی در سال‌های آتی به این نمایشگاه اضافه شود و به سمت تجاری‌تر شدن با بازیگران اصلی سرمایه‌گذار بخش فرهنگی و هنری حرکت کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه