اخبار داغ

پرسپولیس 2 - آلومینیوم صفر؛

لیگ برتر فوتبال| برتری بی‌قیدوشرط سرخ‌ها؛ نگرانی بزرگ گاریدو قبل از دربی!

لیگ برتر فوتبال| برتری بی‌قیدوشرط سرخ‌ها؛ نگرانی بزرگ گاریدو قبل از دربی!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک با برتری مطلق سرخ‌پوشان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک طی دیداری در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 20 امشب (جمعه - 30 شهریورماه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف یک‌دیگر رفتند.

شکست سرخ‌پوشان مقابل الاهلی عربستان با وجود ارائه یک بازی خوب در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، باعث آن شده بود که شاگردان خوان کارلوس گاریدو برای یک پیروزی مهم مقابل تفکرات سیدمجتبی حسینی، انگیزه کافی داشته باشند.

در نیمه نخست پرسپولیس خیلی زود توسط کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی به گل رسید. سرخ‌ها پیش افتادند و سوار بر بازی یک گل دیگر هم توسط علی‌پور به ثمر رساندند که گل، آفساید شناخته شد و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم هم پرسپولیسی‌ها مسلط و روبه‌جلو آغاز کردند؛ اوستون ارونوف که در اواخر نیمه اول به دلیل مصدومیت جایش را به احمدزاده داده بود، نبودش مانع از سیل هجومی پرسپولیس نشد چرا که علی‌پور این بار گل سالم به ثمر رساند و در ادامه هم وحید امیری یک گل دیگر زد که پس از بازدید VAR، گل به دلیل خطا روی دروازه‌بان رد شد.

پرسپولیس 2
گل: محمدحسین کنعانی‌زادگان 5 - علی علی‌پور 70

آلومینیوم صفر
گل: -

ترکیب پرسپولیس: الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو(۸۱-لوکاس ژوائو)، وحید امیری(۸۱-یاسین سلمانی)،ارونوف (۵+۴۵-فرشاد احمدزاده)، امید عالیشاه(۶7-سروش رفیعی)و علی علیپور(۸۱-عیسی آل‌کثیر).
ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، مهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، امین کاظمیان، میلاد بدرقه، رحمان جعفری، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه