اخبار داغ

پزشکیان در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبری:

اجازه نمی دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام بدهند

اجازه نمی دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام بدهند
رئیس جمهور در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب گفت: ما اگر با هم وحدت داشته و در مقابل دشمنان ید واحد شویم اجازه نمی‌دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسعود پزشکیان رئیس جمهور در دیدار مسئولان نظام، سفرا و مهمانان کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب که امروز شنبه ۳۱ شهریور در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: ما اگر با هم وحدت داشته و در مقابل دشمنان ید واحد شویم اجازه نمی‌دهیم بیگانگان هر کاری که دلشان خواست انجام دهند.

 

وی افزود: اگر گذشته از هر اختلافی که داریم در مقابل دشمنان ید واحد شویم، هم جامعه و کشور خودمان را می‌توانیم آباد کنیم و هم کشورهای مسلمان می‌توانند با عزت در سرزمینی که زندگی می‌کنند با همدیگر رابطه داشته باشند.

 

رئیس جمهور ادامه داد: در این صورت است که کشورهای اسلامی می‌توانند با همدیگر اقتصاد و فرهنگشان و دادوستد و امنیت‌شان را حفظ کنند و اجازه ندهند بیگانگان هر کاری دلشان خواست بکنند.

 

رئیس جمهور دوران دفاع مقدس را نمونه‌ای بارز از تأثیرگذاری وحدت و انسجام دانست و خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس، ملت ایران با وحدت درونی خود در مقابل دشمن متجاوز بعثی که همه قدرت‌های دنیا از آن حمایت می‌کردند، ایستاد و اجازه نداد یک وجب از خاک کشور تصرف شود. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه