در راستای ارتباط مؤثر با مشتریان انجام شد؛
معرفی موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه سایپا
در نمایشگاه بینالمللی خودروی مشهد که از 28 لغایت 31 شهریورماه برگزار می شود، مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا به معرفی و تشریح امکانات و قابلیتهای موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه پرداخته است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایپانیوز، موبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یكی از مهمترین كانالهای ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که به منظور گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راهاندازی شد.
از طریق این اپلیکیشن مشتریان میتوانند به راحتی و بدون محدودیت مكانی و زمانی و بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از گروه سایپا دریافت کنند.
از جمله پرکاربردترین قابلیتها و امكانات موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا میتوان به بخشهای معرفی محصولات (اطلاعات کاملی از مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ، تصاویر)، امكان مشاهده وضعیت ثبت نام، نوبتدهی اینترنتی، درخواست امدادخودرو، استعلام سند، ثبت درخواستهای مشتریان، پیگیری سوابق بیمهای، مشاهده بخشنامهها و شرایط فروش و قیمت محصولات اشاره کرد.
گفتنی است مشتریان و علاقمندان به استفاده از اپلیکیشن موبایل سایپا میتوانند از طریق نشانی www.saipacorp.com اقدام به نصب این اپلیکیشن در موبایل خود کنند.
همچنین در این نمایشگاه، نرم افزار چند رسانه ای از طریق میز لمسی تعاملی، در دسترس بازدید کنندگان نمایشگاه قرار گرفته و امکان آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با فعالیت های گروه خودروسازی سایپا و مشخصات فنی محصولات این گروه را فراهم می کند.
بازدیدکنندگان از غرفه گروه سایپا می توانند با استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی میز لمسی به صورت الکترونیکی، تعامل لازم را در خصوص آشنایی با مشخصات فنی، کاتالوگ محصولات و بازدید از گالری تصاویر و تیزر محصولات انجام داده و از آخرین شرایط فروش و قیمت محصولات گروه سایپا مطلع شوند.
ارسال دیدگاه