اخبار داغ

گزارش دانا از تجمع حماسی اصناف و بازاریان تهران؛

تجمع اصناف و بازاریان تهران در محکومیت شهادت «سید حسن نصرالله»

تجمع اصناف و بازاریان تهران در محکومیت شهادت «سید حسن نصرالله»
تجمع اصناف و بازاریان تهران در محکومیت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان صبح امروز (سه شنبه) در مسجد امام خمینی(ره) بازار بزرگ تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجمع اصناف و بازاریان تهران در محکومیت شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان صبح امروز (سه شنبه) در مسجد امام خمینی(ره) بازار بزرگ تهران برگزار شد.

سردار حسن پور در این برنامه با اشاره به اینکه کمک‌های مالی توسط گروه‌های جهادی خیرین اصناف و بازار از طریق اتاق ها، اتحادیه‌ها و آحاد اصناف در اختیار قرار خواهد گرفت، گفت: امیدواریم در کنار این تجمعات و اعتراضان، در عمل هم به جبهه مقاومت و فلسطین کمک کنیم چرا که پیروزی قطعی با جبهه مقاومت خواهد بود. 

وی درباره تجمع اصناف و بازرایان در محکومیت ترور سید مقاومت، افزود: امروز (سه‌شنبه) برنامه اجتماع عظیم اصناف و بازاریان در سراسر کشور در مساجد بازار در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان و همچنین گرامیداشت سید مقاومت حضرت آیت الله سید حسن نصر الله و همراهان ایشان بویژه سرلشکر پاسدار شهید نیلفروشان و به منظور لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، در حال برگزاری است.

سردار حسن پور ادامه داد: اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص به کارگیری همه امکانات برای برگرداندن فلسطین عزیز به مسلمانان و صاحبان اصلی، لبیک گفته اند؛ لذا به همین منظور گروه‌های جهادی بسیج اصناف آمادگی دارند که در صورت فراهم شدن شرایط در لبنان حضور پیدا کنند و بحث بازسازی لبنان و انجام امور فنی و تخصصی از جمله تأسیسات، برق، تعمیرات و سایر نیاز‌ها را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه همچنین کمک‌های مالی توسط گروه‌های جهادی خیرین اصناف و بازار از طریق اتاق ها، اتحادیه‌ها و آحاد اصناف در اختیار قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: امیدواریم در کنار این تجمعات و اعتراضان، در عمل هم به جبهه مقاومت و فلسطین کمک کنیم چرا که پیروزی قطعی با جبهه مقاومت خواهد بود. 
 
مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با تأکید بر آمادگی اصناف و بازاریان برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی همچون زمان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: اصناف و بازار در دفاع مقدس با بذل جان به یاری رزمندگان اسلام شتافت که تقدیم ۱۱ هزار شهید مؤید این مطلب است و از طرفی با بذل مال از جبهه‌ها پشتیبانی کرد که قابل احصاء نیست و الان هم خیل عظیم بسیجیان اصناف آمادگی کامل برای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا را دارند.

وی در پایان با اشاره به آرامش کامل در اصناف و بازار گفت:آحاد اصناف و بازاریان خواهان گرفتن انتقام سخت و پشیمان کننده از رژیم صهیونیستی این سگ هار منطقه و اربابش آمریکای جنایتکار هستند.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه