پیروزی استقلال مقابل فولاد در نیمه اول

پیروزی استقلال مقابل فولاد در نیمه اول
تیم فوتبال استقلال در نیمه اول مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادیدار دو تیم استقلال و فولاد از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر آغاز شد که استقلال در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

جواد نکونام در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد. خالدی بر روی مهدی نظری مهاجم استقلال مرتکب خطای پنالتی شد.

,

در دقیقه 39 چاوز بازیکن فولاد شوتی از پشت محوطه جریمه زد که توپ به تیرک عمودی دروازه استقلال برخورد کرد.

,

فرهاد مجیدی نیز در دقایق اولیه بازی یک فرصت عالی گلزنی را برای استقلال از دست داد.

,

در وقت های اضافه ۴۵+۳ تیموریان با یک شوت زیبا برای بار دوم دروازه فولاد را باز کرد.

,

دیدار دو تیم کیفیت مناسبی داشت و دو تیم بازی سرعتی و تماشاگر پسندی را در نیمه اول ارائه کردند.

,

حسین زرگر داور مسابقه به سروش رفیعی از فولاد کارت زرد نشان داد.

,

فولاد صدرنشین لیگ برتر است و استقلال با سه بازی کمتر در رده هشتم جدول قرار دارد. آبی‌پوشان به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا سه بازی خود را در لیگ برتر برگزار نکردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه