قلعه‌نویی: بازی را فولاد برد نتیجه را استقلال/ مشکل بدنی داریم

قلعه‌نویی: بازی را فولاد برد نتیجه را استقلال/ مشکل بدنی داریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی را فولاد برد و نتیجه را ما بردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی دو بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود خدا را شکر می‌کنم در یک بازی سخت سه امتیاز را گرفتیم و از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. نتیجه را ما بردیم و بازی را فولاد، یک تبریک به فرکی و فولادی‌ها می‌گویم که با یک سری جوان فوتبال زیبایی بازی می‌کنند. درست است دو بر صفر بردیم اما آنها هم می‌توانستند پیروز شوند. در گردش توپ و زدن توپ به تیر دروازه بهتر بودند و ما هم دو هفته است بد بازی نمی‌کنیم و مخصوصا هفته گذشته در آن زمین خراب.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد: در نیم فصل باید ایرادها را برطرف کنیم وگرنه به مشکل می‌خوریم. سه امتیاز گرفتیم .

,

قلعه نویی در مورد شوت‌های راه دور به سمت دروازه استقلال، گفت: در بازی با نفت آن گل استثنا بود اما در این بازی دفااع ما عقب بودیم. اگر قرار است دفاع کنیم باید در یک سوم زمین باشد. دفاع‌های ما داخل محوطه جریمه می‌روند و باید این مشکل حل شود. فوند بدن بازیکنان ضعیف است. مشکل بدنسازی داریم که انشالله در نیم فصل برطرف کنیم. به دنبال جذب سه بازیکن هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم. برخی مواقع تیم‌ها دو تکه می‌شود یک تکه در جلو و یک تکه در عقب اما این مشکل بدنی باید حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه