برنامه ای برای مهار نیمار نداریم

آنجلوتی: نمی دانم کدام تیم شانس بردش بیشتر است

آنجلوتی: نمی دانم کدام تیم شانس بردش بیشتر است
سرمربی رئال مادرید گفت:ما به نیوکمپ می رویم تا فوتبال بازی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا کارلو آنجلوتی درباره بازی تیمش مقابل بارسلونا عنوان کرد:در زمان خوبی به سر می بریم.مسابقه سختی در پیش داریم اما در بازی هفته گذشته از جهات مختلف ارائه گر بازی بهتری نسبا به قبل بودیم.ما می توانیم در نیوکمپ هم نمایش خوبی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, کارلو آنجلوتی درباره بازی تیمش مقابل بارسلونا عنوان کرد:در زمان خوبی به سر می بریم.مسابقه سختی در پیش داریم اما در بازی هفته گذشته از جهات مختلف ارائه گر بازی بهتری نسبا به قبل بودیم.ما می توانیم در نیوکمپ هم نمایش خوبی داشته باشیم.,
وی ادامه داد:من به شاگردانم اعتماد و اعتقاد دارم.مهم ترین نکته برای این مسابقه انگیزه و شخصیت لازم برای حضور در این مسابقه بزرگ است.هرگز به این فکر نمی کنیم که فقط دفاع کنیم.ما به نیوکمپ می رویم تا فوتبال بازی کنیم.
,
کارلتو درباره اینکه آیا در برنامه هایش نگاه ویژه ای به مهار نیمار دارد گفت:ما اینطور نگاه نمی کنیم و برنامه مخصوصی برای مهار نیمار نداریم.بارسا بازیکنان دیگری نظیر:مسی ،آلکسیس و اینستا دارد که نگاهمان را به سوی آنها جلب کنیم.
,
وی درباره اینکه پیش بینی می کند چه نتیجه ای در این مسابقه به دست خواهد آمد اظهار داشت:نمی دانم کدام تیم شانس بیشتری دارد.این را می دانم که همه می گویند ما و بارسا وضعیت خوبی داریم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه