بسکتبال با ویلچر ۳ نفره زنان آزاد کشوری| فارس قهرمان شد
پرونده مسابقات آزاد بسکتبال با ویلچر ۳ نفره زنان آزاد کشوری با معرفی تیمهای برتر به پایان رسید
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای جانبازان و توانیابان، اولین دوره رقابتهای آزاد بسکتبال با ویلچر ۳ نفره زنان، گرامیداشت شهید قائد امت، با حضور ۸ تیم در سالن فدراسیون برگزار شد و در نهایت تیم فارس با پیروزی در دیدار فینال عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد و تیم های خراسان رضوی و هرمزگان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.
مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور کوهپایه زاده رئیس و نصیری نایب رئیس، بیگ رضایی مدیر ورزش قهرمانی فدراسیون، آگین رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر برگزار شد.
ارسال دیدگاه