با شکست برابر قزاقستان در بازی نخست؛

شمشیربازی قهرمانی آسیا| تیم ملی سابر ایران نهم شد

شمشیربازی قهرمانی آسیا| تیم ملی سابر ایران نهم شد
تیم ملی شمشیربازی سابر با قبول شکست مقابل قزاقستان در همان بازی نخست از کسب مدال بازماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل قزاقستان با حساب ۴۵ بر ۳۳ شکست خورد و نتوانست راهی یک چهارم نهایی شود.

بدین ترتیب سابریست‌های کشورمان ضمن از دست دادن شانس مدال برای کسب رتبه نهم تا شانزدهم تلاش کردند.

شاگردان محمد رهبری در جدول بازنده ها مقابل فیلیپین 45 بر 23 پیروز شدند و در دومین بازی هم با همین نتیجه از سد امارات گذشتند و در رده نهم جای گرفتند.

فردا (سه شنبه) تیم ملی سابر زنان مقابل حریفان قرار می گیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه