شمشیربازی قهرمانی آسیا| پایان کار تیم اپه مردان با پانزدهمی
تیم ملی شمشیربازی اپه ایران در رقایت های قهرمانی آسیا با دو پیروزی به رتبه پانزدهم رسید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، آخرین روز از رقابتهای شمشیربازی آسیا در دهلی هند با برگزاری رقابتهای تیمی اپه همراه بود.
تیم کشورمان در بازی نخست مقابل نیوزیلند پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید. اپهایستهای کشورمان در این مرحله مقابل قزاقستان شکست خوردند و شانس مدال را از دست دادند.
تیم کشورمان در جدول بازنده ها مقابل سنگاپور شکست خورد و مقابل ترکمنستان پیروز شد تا در نهایت پانزدهم شود.
ارسال دیدگاه