تماس تلفنی نخست وزیر پاکستان با امیر قطر
نخست وزیر پاکستان از تماس تلفنی با امیر قطر خبر داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان امروز چهارشنبه از تماس تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر خبر داد.
نخست وزیر پاکستان اعلام کرد که از امیر قطر به خاطر حمایت کشورش از تلاشهای صلح که به امضای یادداشت تفاهم تاریخی در اسلام آباد منجر شد، تشکر کرد.
شهباز شریف افزود: ما بر اهمیت حفظ این روند از طریق استمرار گفتگوها و تلاشهای دیپلماتیک توافق کردیم.
نخست وزیر پاکستان گفت: در گفتگو با امیر قطر رضایت خود را از پیشرفت مثبت حاصل شده در دور اول مذاکرات فنی در بورگنستوک ابراز کردیم.
ارسال دیدگاه