آغاز اردوی مشترک تیم‌های ملی جودوی زنان در فارس

آغاز اردوی مشترک تیم‌های ملی جودوی زنان در فارس
اردوی مشترک تیم‌های ملی جودوی بانوان در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ۱۲ جودوکار به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، اردوی مشترک تیم‌های ملی جودوی زنان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ۱۲ جودوکار، از ۸ تا ۱۶ مردادماه به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

این اردو در راستای آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در رویدادهای مهم پیش‌رو برگزار می‌شود. تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان از ۲۰ تا ۳۱ مردادماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی اردن به روی تاتامی خواهند رفت.

همچنین تیم ملی بزرگسالان با هدف کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در مسابقات ناگویا، تمرینات خود را در این اردو دنبال می‌کند. این رقابت‌ها از شهریورماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

هدایت تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان بر عهده معصومه جعفری است و سحر چغلوند نیز به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان، ملی‌پوشان این رده سنی را بر عهده دارد.

اسامی جودوکاران دعوت شده به اردو به شرح زیر است:

مهسا شکیبایی (خراسان شمالی)

زهرا سادات کلانتری (یزد)

مریم بربط (همدان)

مهشید صفری (همدان)

سمیرا خاک خواه (تهران)

السانا برومند (فارس)

مارال پاک پور (فارس)

آیسودا زارع (فارس)

ماریا مظفری (فارس)

فاطمه شاه محمدی (فارس)

رها کشاورز  (فارس)

مریم کلانتری (فارس)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه