اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی راسته کنار گفت

حضرت معصومه الگوی کامل برای دختران است

حضرت معصومه الگوی کامل برای دختران است
رئیس شورای اسلامی راسته کنار فومن در گفتگو با صبح شفت ضمن تاکید نیاز جامعه به الگوی کامل،گفت:حضرت معصومه الگوی کامل برای دختران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا زینب کارگر راسته کناری گفتگو با صبح شفت، اظهار کرد:حضرت معصومه(س) التزام قلبی و وجودی از لحاظ اعتقادی و اخلاقی به مقام امامت پدر و برادرش داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شفت,

وی با بیان اینکه  اساس نجات انسان معرفت به خدا و کسانی است که ما را با خدا مرتبط می کنند؛ افزود: حضرت معصومه(س) از آن شخصیت هایی است که اگر چه جایگاه امامت را ندارد اما در وادی ولایت صحنه گردان اتصال ما به جایگاه ولایت الهی است.

,

رئیس شورای اسلامی روستای راسته کنار فومن با تأکید بر این که عظمت شخصیت حضرت معصومه(س) به دلیل فرزند و خواهر امام بودن نیست٬ ابراز داشت: امام رضا (ع) خواهران و برادران زیادی دارد اما در میان آنها این شخصیت درخشش خاصی دارد که در بیان امام کاظم(ع)٬امام رضا(ع)٬ امام جواد(ع)دارد؛ ایشان خودش به این جایگاه دست یافته است.

,

کارگر  با بیان این که می تـوان حضرت معصومه(س) را الگو و نموداری از فضائل اهل بیت(ع) دانست، خاطرنشان کرد: زندگـی در جـوار امامان معصـومی چون حضرت مـوسـی بـن جعفر(ع) و حضرت امام رضا(ع) و بهره مند بـودن از تعالیـم ارزنده آن رهبران راه نـور و سعادت، خـود عامل اساسی در تعالی روح و تکامل درجات علمـی و عملـی آن حضـرت بـوده است.

,

 وی تصریح کرد: دختران جامعه اسلامی ایران باید حضرت معصومه (س) را سرمشق زندگی قرار دهند و خانواده ها نیز بایستی به دختران محبت و توجه ویژه داشته باشند.

,

این مسئول ادامه داد: در زندگی حضرت معصومه (س) نکات فراوانی برای الگو گرفتن دختران جوان فراهم است. ایشان به عنوان تنها دختر نمونه در خاندان عصمت و طهارت هستند که در طول عمر مبارکشان ازدواج نکردند.

,

وی بیان  اینکه نیمی از اقشار مختلف جامعه را بانوان تشکیل می دهند، خاطر نشان ساخت: وجود دخترانی آگاه، توانمند و عفیف، سلامت و توانمندی فرهنگی و اجتماعی جامعه را تضمین می کند.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه