اخبار داغ

یک بازی فوتبال در ورزشگاه "زمالک"22 نفر کشته برجای گذاشت

یک بازی فوتبال در ورزشگاه "زمالک"22 نفر کشته برجای گذاشت
درگیری هواداران باشگاه ورزشی "زمالک" و نیروهای امنیتی در قاهره22 کشته بر جای گذاشت. به گزارش سرویس ترجمه جوانرود هه وال، وبسایت (سپی نیوز) در خبری نوشت: در بازی تیمهای «الزمالک» و « انبی» برگزار شد 22 نفر کشته بر جای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از جوانرود هه وال،  وبسایت (سپی نیوز) در خبری نوشت: در بازی تیمهای «الزمالک» و « انبی»  برگزار شد 22 نفر کشته بر جای گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, جوانرود هه وال,

بر اساس خبرها از آژانساهای خبر رسانی مصر، قبل از شروع بازی درگیری میان طرفداران دو تیم در گرفته و شروع بازی را با تاخیر مواجه ساخت.

,

به گفته پلیس قاهره، نزدیک به 10 هزار نفر از طرفداران باشگاه ورزشی «الزمالک» که موفق نشدند بلیط در یافت و در ورزشگاه حضور یابند قبل از بازی به ورزگاه حمله ور شدند و پس از اینکه نیروی امنیتی مانع ورود آنها به ورزشگاه شده بودند، با نیروهای امنیتی قاهره درگیر شدند که این درگیری 22 نفر کشته برجای گذاشت که اکثر آنها در زیر پای جمعیت دچار خفگی شده بودند.

,

دو سال پیش نیز در در ماه فوریه سال 2012 میلادی پس از بازی میان تیم های قوتبال "الاهلی" و "المصری" در استادیوم پورت سعید درگیری و زد و خورد شدیدی میان هواداران دو تیم رخ داد که در نتیجه آن 74 نفر کشته شدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه