اخبار داغ

هتاکی‌های سایت هاشمی همچنان ادامه دارد! +عکس

هتاکی‌های سایت هاشمی همچنان ادامه دارد! +عکس
این انتظار در فضای رسانه ای بوجود آمده بود که پایگاه اطلاع رسانی اکبر هاشمی رفسنجانی لااقل برای مدتی کوتاه هم که شده خلاف رویه گذشته عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا پایگاه اطلاع رسانی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی با انتشار مطلبی از تیمور علی عسگری بار دیگر رئیس جمهور را آماج هتاکی و توهین قرار داد. عباراتی نظیر "انقلاب دزد"، "نااهل"، "جادو شده منحرف"، "افعی متحجر"، "خوارج"، دشمن ولایت فقیه"، "بابیه"، "حجتیه مدرن" و "وابسته به صهیونیزم جهانی" بخشی از هتاکی های سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی به دکتر احمدی نژاد است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

, ,

در بخشی از مطلب آقای تیمور علی عسگری آمده است: «جبران خسارتی که این جادو شدۀ منحرف به اعتماد مردم و نظام زد با کیست؟ شما که یک میزان حال فعلی افراد می گویید و خودتان را خلاص می کنید! پس جواب بدبینی مردم را چه کسی می دهد؟ جواب ناکارامدی اقتصاد کشور را چه کسی می دهد؟ جواب در آمدهای نجومی این 8 سال را که می شد با آن انقلاب اقتصادی کرد و امروز معلوم نیست سرنوشت ان چه شده را چه کسی می دهد؟ آقای هاشمی از همان آغاز با این جریان مخالف بود و می گفت که اینها "انقلاب دزدند"، امام هم مکرر هشدار داده بودند که فریب این افعی های متحجر را نخورید که اینها هدفی ندارند جز اینکه ریشه انقلاب را بزنند! ، این همان جریانی است که علی(ع) را خانه نشین کرد.»

,

این یادداشت می افزاید: «نوع برخورد این جریان با یاران امام هم همانند رفتار خوارج بوده است. اینها آقایان هاشمی، ‌خاتمی،‌ سید حسن خمینی،‌ ناطق و روحانی را بر نمی تابند و در مورد رهبر انقلاب، آیت الله خامنه ای نیز برای حفظ ظاهر بحث ولایت را قبول کرده اند چرا که از ابتدا اعتقادی به ولایت فقیه نداشته اند؛ نقطه اوج آن هم جریان بابیت و حجتیه مدرن شد. این موضوع ریشه خارجی دارد و جریان صهیونیسم سعی کرده است با روش های جامعه شناختی در درون نظام برای ضربه زدن به نظام ما تمهیداتی بیاندیشد. امت وسط یعنی امت مبتنی بر ولایت دینی و مکتب فکری. اتفاقی که در انتخابات اخیر شکل گرفت به نوعی پیروزی در حوزه تفکر انقلاب اسلامی محسوب می شود که آیت الله هاشمی در آن نقشی بسیار بارز و ایثارگرانه ایفاء کرد تا با نیم قرن آبرو و صلاحیت سیاسی خود، انقلاب را از دست نااهلان و انقلاب دزدها پس بگیرد.»

,

اقدامات و انتشار مطالب عجیب و خارق العاده در سایت هاشمی رفسنجانی سابقه ای دیرینه دارد و این نمونه دیگری از آنهاست. روز گذشته نیز انتشار مطالب عجیب و ادعاهای تامل برانگیز تعجب ناظران را برانگیخت.

,

  

, , ,

رویه پایگاه اطلاع رسانی اکبر هاشمی رفسنجانی طی سال های اخیر به گونه ای بوده که اصولا انتظار زیادی از آن نمی رود. با این وجود با توجه به تحولات سیاسی اخیر و حضور حجت الاسلام حسن روحانی و همچنین فراگیر شدن "آنچه اعتدال نامیده می شود" این انتظار در فضای رسانه ای بوجود آمده بود که پایگاه اطلاع رسانی اکبر هاشمی رفسنجانی لااقل برای مدتی کوتاه هم که شده خلاف رویه گذشته عمل کند و برای حسن روحانی و شعار هایش دردسر ایجاد نکند.

,

اکنون این پرسش مطرح است که  افراطی گری چه می تواند باشد؟ به نظر می رسد شعار مبارزه با افراطیون  که بطور مدام از سوس ْقلی هاشمی مطرح می شود باید از سایت شخصی وی آغاز شود. مبارزه با افراطی گری و تقویت اخلاق در جامعه اگر یک شعار تو خالی و عوام فریبانه نباشد، از نحوه برخورد با پایگاه اطلاع رسانی اکبر هاشمی رفسنجانی و مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص روشن خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

   

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه