درخواست پرسپولیس برای بازی دوستانه با گالکسی

درخواست پرسپولیس برای بازی دوستانه با گالکسی
مدیران باشگاه پرسپولیس در تدارک انجام یک بازی دوستانه با لس‌آنجلس گالکسی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه از طریق یک شرکت هلندی به باشگاه لس‌آنجلس گالکسی خواستار بازی دوستانه با این تیم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

مدیران پرسپولیس این درخواست خود را ابتدا به باشگاه لس‌آنجلس بلوز رساندند تا علی منصوری، مدیرعامل این باشگاه که ارتباط خوبی با مدیران باشگاه‌های لیگ MLS دارد، پیام پرسپولیس را به آنها برساند.

, MLS , .,

 

,

به گفته رویانیان در حال حاضر دیدار دوستانه پرسپولیس با ستارگان میلان قطعی شده و باید دید پاسخ باشگاه آمریکایی به درخواست پرسپولیس چه خواهد بود.

, .,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه