برد استقلال مقابل تراکتورسازی در نیمه اول
تیم فوتبال استقلال در نیمه اول برابر تراکتورسازی تبریز به پیروزی رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,آرش برهانی در دقیقه 2 مسابقه در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق گل استقلال را به ثمر رساند.
,بعد از گل تراکتورسازی حملات زیادی را روی دروازه استقلال انجام داد که از این حملاتش نتوانست استفاده کند . در دقیقه 43 مهدی رحمتی با واکنش خوبش مانع از گلزنی تراکتورسازی شد.
,سعید مظفریزاده داور مسابقه به جواد نکونام از استقلال و میثم بائو و محمد نصرتی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.
,تراکتورسازی پیش از این دیدار با 25 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و استقلال 23 امتیازی ششم است. آبیپوشان تهرانی یک دیدار معوقه هم مقابل ملوان دارند.
,تراکتورسازی در صورتیکه در این بازی پیروز شود قهرمان نیم فصل خواهد شد.
,انتهای پیام/ی
]
ارسال دیدگاه